مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

جنگ و دفاع مقدس یک کار گروهی بود، دفاع از دفاع مقدس نیز باید گروهی باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: جنگ و دفاع مقدس یک کار گروهی و جمعی بود، امروز نیز دفاع بعد از دفاع مقدس و دفاع از خود دفاع مقدس یک نیاز است که باید به صورت جمعی برای آن تلاش شود.
کد خبر: ۴۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز آیین اختتامیه نمایشگاه «اقتدار40» همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن همایش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با حضور نمایندگان ادارات، یگان های نظامی و انتظامی حاضر در این نمایشگاه برگزار شد.

در این مراسم سردار پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران این نمایشگاه گفت: جنگ و دفاع مقدس یک کار گروهی و جمعی بود، امروز نیز دفاع بعد از دفاع مقدس و دفاع از خود دفاع مقدس یک نیاز است که باید به صورت جمعی برای آن تلاش شود.

سردار ظفری با اشاره به نمایشگاه اقتدار 40 و حضور ادارات نهادها و یگان های نظامی و انتظامی همدان در این نمایشگاه، ادامه داد: نمایشگاه اقتدار40 یک کار جمعی است که برگزار شد و همت بزرگ مدیران، مسئولین و شرکت های حاضر در این نمایشگاه بوده است که بازخورد مثبتی در جامعه رقم زد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه اقتدار40 حاصل اندیشه تک تک فرماندهان، مدیران و برنامه ریزی و تلاش همه در استان است، اثر جریان سازی این نمایشگاه را باید از بیرون از گود دید و شاید ما که داخل برنامه هستیم متوجه اثر واقعی آن نشده باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان برگزاری چنین نمایشگاهی را کار بزرگی دانست و افزود: در کنار این نمایشگاه بازخورد های زیبایی را شاهد بودیم، برگزاری نمایشگاه، شب های خاطره، رجز خانی ها و دیگر برنامه یک بعد خاصی در کنار این نمایشگاه بود شکل گرفت.

سردار ظفری تصریح کرد: کار بزرگ، همت بزرگ، اندیشه بزرگ و نگاه بزرگ می‌خواهد که نتیجه یک راه و کار جهادی مثل دفاع مقدس را رقم می زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها