کارشناس مسائل بین‌الملل:

معلولیت ۴۵ هزار کودک فلسطینی بر اثر جنایات صهیونیست‌ها/ برای سلبریتی‌هایی که هشتک «نه به اعدام» می‌زنند، متاسفم!

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ۴۵ هزار کودک تا سال ۲۰۲۰ بر اثر جنایات صهیونیست‌ها دچار معلولیت شدند، گفت: برای سلبریتی‌هایی که وقتی جنایتکاری اعدام می‌شود، هشتک «نه به اعدام» راه می‌اندازند؛ اما چشمانشان را به جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند، متاسف هستم.
کد خبر: ۴۱۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حسین کنعانی‌مقدم رئیس ستاد برگزاری چهارمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی امروز (چهارشنبه) در ابتدای این اجلاس که در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز از طرف مجلس شورای اسلامی، روز همبستگی و همدردی با نوجوانان فلسطین نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۳ سال از جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین می‌گذرد، گفت: تا سال ۲۰۰۰، ۴ هزار کودک فلسطینی توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ۴۵ هزار کودک تا سال ۲۰۲۰ بر اثر جنایات صهیونیست‌ها دچار معلولیت شدند، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵۰ کودک در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس هستند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: امروز می‌خواهیم ضمن حمایت از این کودکان به دنیا اعلام کنیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال ادامه جنایاتش است؛ باید در این اجلاس شلاقی را بر وجدان بیدار بشریت یعنی تمام کسانی که به نحوی می‌توانند برای دفاع از ملت فلسطین قدم بردارند، بزنیم.

وی افزود: برای کسانیکه در این روزها سکوت کردند و درگیر مسائل سیاسی هستند، تاسف می‌خورم؛ برای سلبریتی‌هایی که وقتی جنایتکاری اعدام می‌شود، هشتک «نه به اعدام» می‌زنند، اما چشمانشان را به جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند نیز متاسف هستم.

کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان یادآور شد: از قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی این درخواست را داریم تا دادگاه علنی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شود و پس از آن محاکمه سران جنایات در دادگاه لاهه برگزار شود.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها