فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان؛

باید دین خود را نسبت به پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس ادا کنیم

امیر «میرزایی» با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در مورد دفاع مقدس باید کاملا منطبق بر واقعیت و مبتنی بر مدارک باشد، گفت: باید شجاعانه صحبت کنیم تا دین خود را نسبت به پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادا کنیم.
کد خبر: ۴۱۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 01October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد، «عیسی میرزایی»، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان و ارشد نظامی آجا در آذربایجان‌شرقی و اردبیل، اظهار داشت: امروزه باید هر یک از کارکنان ارتش و حتی خانواده‌هایشان به حدی از آگاهی و دانش در مورد دفاع مقدس دست یابند که بتوانند با تبادل دانش و بحث علمی فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهند که لزوم آن مطالعه و تحقیق هر چه بیشتر در موضوع دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: در راستای پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی‌ها و کار‌های مهمی انجام شده است که از جمله مهمترین آن‌ها به طرح لبیک می‌توان اشاره کرد.

امیر میرزائی همچنین تاکید کرد: که اگر امروز ما موفقیتی می‌بینیم و عملکرد خوبی داشته‌ایم همه این‌ها را مدیون سلسله مراتب فرماندهی یگان‌ها و بخش‌های مختلف از جمله حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی هستیم.

فرمانده تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان در پایان خاطرنشان ساخت: اطلاع‌رسانی در مورد دفاع مقدس باید کاملا منطبق بر واقعیت و مبتنی بر مدارک باشد و در این مورد هم باید شجاعانه صحبت کنیم تا دین خود را نسبت به پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار