چهل‌سالگی سرو/ شهید «سیداکبر کوه‌پیکری»؛

بر شماست که پیام خون شهید را به گوش جهانیان برسانید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیداکبر کوه‌پیکری» آمده است: ای امت مسلمان ایران! بدانید که هر قطره خون شهید دارای پیامی است و بر شماست که پیام خون شهید را به گوش جهانیان برسانید چون نیروی الهی در وجود رزمندگان ما است.
کد خبر: ۴۱۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 01October 2020

بر شماست که پیام خون شهید را به گوش جهانیان برسانیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در زادروز ولادت شهید «سیداکبر کوه‌پیکری» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «سیداکبر کوه پیکری» فرزند «سید میرزا» دهم مهر 1343 در روستای اومال شهرستان نکا به دنیا آمد و در سوم آبان 1362 در منطقه عملیاتی سردشت به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسین الذین قتلوا فی سبیل اله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

مپندارید آنانکه در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و در پیشگاه خدا روزی می‌خورند.

ما همه مدیون خون شهدا هستیم.  امام خمینی (ره)

اینجانب سید اکبر کوه پیکری وصیت‌نامه خودم را آغاز می‌کنم.

سلام و درود بر مهدی صاحب الزمان (عج) و بر نائب بر حقش خمینی بت شکن و سلام و درود بر تمامی خانواده‌های شهدا و سلام گرم و درود من به خانواده عزیزم.

اینجانب با آگاهی کاملی که به شهادت دارم برای دفاع از اسلام و حیثیت انقلاب اسلامی و دفاع از مملکت اسلامی به فرمان رهبر بزرگ مسلمانان جهان و مرجع عالیقدرم حضرت امام خمینی به جبهه حق علیه باطل شتافتم و امید است که خونمان نهال نو پای انقلاب اسلامی را بارور کند و شهادت ما موجب آگاهی و رشد فکری جامعه جهانی اسلام گردد...

از شما ملت قهرمان می‌خواهم که پشتیبان روحانیت مبارز و متعهد به اسلام باشید.

چند پیام به مادر عزیزم، مادر مهربان! نمی‌دانم که چه بگویم فقط می‌توانم بگویم که فاطمه زهرا (س) را زیارت کنی. آری مادر عزیزم! خدا از تو راضی و خوشنود است مادرم من شهید شدم شما شال عذا بر سر مگذار. جشن بگیر و خوشحال باش و همچنین بر روی درمان پرچم سبز لا اله الا الله بگذارید تا دشمنان کور دل و زبون ما رسوا شوند. مادرم کوه باش و چون کوه استقامت کن... انا لله و انا الیه راجعون.

مادرم! حلالم کن که من به خدا پیوستم.

سخنی با برادرم:

برادرم! شما باید هدفم را دنبال کنید و ادامه دهنده راهم باشید و خدا را یک لحظه از یاد نبرید. آری برادر من سربازم، سربازی که از دشتهای سرسبز شمال گرفته و تا هوای گرمسیر خوزستان آمده‌ام که به جهانیان ثابت کنم که اسلام فرزندانی دارد که از مکتبش و ناموسش دفاع کند. من هم امروز فرمایشات مولا را و صاحبمان ولی عصر (عج) و رهبر کبیر انقلاب امام خمینی را تا پای جان انجام می‌دهم چون مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد. آری برادر ما بیش از 70 هزار شهید دادیم. ایران را آزاد کردیم و 35 میلیون دیگر شهید می دهیم دنیا را آزاد می‌کنیم.

سخنی با خواهرانم:

ای خواهران عزیزم! شما باید زینب (س) را الگوی خود قرار دهید و با حجاب خود پیام خون مرا بدهید.

اما پیام به امت حزب الله:

ای امت مسلمان ایران! بدانید که هر قطره خون شهید دارای پیامی است و بر شماست که پیام خون شهید را به گوش جهانیان برسانید چون نیروی الهی در وجود رزمندگان ما است.

آموزگار آنها سالار شهیدان عبدالله الحسین (ع) می‌باشد که چگونه مردن را چه خوب آموخت:

در خاتمه این شعار را همگی بدهید:

نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی

مرگ بر آمریکا

تاریخ 7/11/61

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار