رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نماد ایثار خواهد شد

سردار «عبدالله عراقی» گفت: با تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین، این مکان به نماد و سمبلی از ایثار، شهادت و میثاق با خون پاک 3000 شهید استان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 01October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، سردار «عبدالله عراقی» رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: قزوین شهدای شاخصی تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده است و نبود چنین مرکزی شایسته و زیبنده استان شهید پرور قزوین نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش‌های امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به عنوان متولی این مرکز مهم، شاهد تسریع در روند ساخت این مجموعه بزرگ هستیم.

عراقی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس نماد و سمبل دلاورمردان بزرگ استان قزوین است و جا دارد مسئولین استان تمام قد در ساخت و تکمیل این پروژه اهتمام جدی تری داشته باشند.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین، شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان خواهیم بود و نسل جدید با کسب تجارب اندیشه‌ها و رشادت‌های شیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس، امنیت و استقلال آینده کشور را تضمین خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار