ائتلاف سعودی از گلوله‌باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی‌دارد

نیرو‌های ائتلاف سعودی که صنعا آنان را «متجاوزان ائتلاف سعودی آمریکایی» می‌خواند، شهر محاصره شده «دُریهمی» در ساحل غربی یمن را هدف حملات پیاپی قرار دادند و شش خانه مسکونی در این حملات در آتش سوخت.
کد خبر: ۴۱۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 01October 2020

ائتلاف سعودی از گلوله‌باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی‌داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیرو‌های ائتلاف سعودی-اماراتی (مورد حمایت آمریکا)، بامداد امروز پنجشنبه شهر «الدریهمی» در استان الحدیده را که در محاصره است، هدف حملات جدید قرار دادند.

یک منبع محلی صبح امروز پنجشنبه به وبگاه خبری «وکالة الصحافة الیمنیة» گفت، «نیرو‌های ائتلاف طی هفت ساعت گذشته با آتش توپخانه و رگبار مسلسل اهدافی را در شهر الدریهمی هدف گرفتند و در نتیجه این حمله شش منزل مسکونی آتش گرفت».

شهر الدریهمی و استان الحدیده در ساحل غربی یمن بخشی از توافق آتش‌بسی است که دسامبر ۲۰۱۸ (دی‌ماه ۱۳۹۷) میان هیأتی از صنعا و هیأتی از دولت مستعفی عبدربه منصور هادی (متحد ائتلاف سعودی) در ژنو (سوئیس) به دست آمد، اما نیرو‌های ائتلاف سعودی صد‌ها بار این توافق را نقض کرده‌اند.

منابع محلی در شهر الحدیده می‌گویند که نیرو‌های ائتلاف دست از گلوله‌باران شهر برنمی‌دارند و نقاط مختلف شهر هدف اصابت گلوله‌های مختلف سبک و سنگین قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار