برگزاری مسابقه کتابخوانی «محمد‌(ص)، پیامبری برای همیشه» در آذربایجان‌شرقی

در راستای اعلام انزجار از اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، مسابقه کتابخوانی «محمد‌(ص)، پیامبری برای همیشه» ویژه دانشجویان در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 01October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در راستای اعلام انزجار از اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، مسابقه کتابخوانی «محمد(ص)، پیامبری برای همیشه» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود.

این مسابقه از ساعت 8 صبح الی 13 چهارشنبه 31 مهرماه به صورت آنلاین در سایت سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی به نشانی www.jahad-asharghi.ac.ir برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه کتابخوانی نیز کتاب محمد(ص) پیامبری برای همیشه نوشته «حسن رحیم پورازغدی» است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل این کتاب به کانال معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی در پیام رسان ایتا به شناسه farhangijdas@ مراجعه کنند.

گفتنی است؛ به نفر اول مسابقه کتابخوانی مبلغ چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون به همراه لوح تقدیر و نفر سوم نیز مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار