چهل‌سالگی سرو/ معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران:

پیشرفت كشور مدیون خون شهدا است/ خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌ نظام هستند

سرهنگ «علی دستور» گفت: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور مدیون خون شهدا است.
کد خبر: ۴۱۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 01October 2020

پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور مدیون خون شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی دستور» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران با حضور در دیدار با خانواده شهید «عیسی زحمتکش» از شهدای نیروی انتظامی نکا با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ستود و اظهار داشت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.

سرهنگ دستور تصریح کرد: امنیت، آسایش و آرامش امروز كشور ثمره خون پاک شهدا است و آنان با جان‌نثاری خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: دیدار با خانواده شهدا‌ یک توفیق بزرگ الهی است و خانواده شهدا از بزرگترین سرمایه‌های نظام هستند.

وی با اشاره به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه در میان قشر جوان گفت: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی كه در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت كنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح كرد: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور مدیون خون شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها