امیر سرتیپ محمودی:

اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه می‌کنیم

معاون اجرایی ارتش گفت: امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 02October 2020

اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه می کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی در آئین تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران ارتشی نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس اظهار کرد: با بهره گیری تجربیات دفاع مقدس توانستیم از توانمندی خوبی برخوردار شویم.

وی افزود: متخصصین ارتش توانایی‌های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش از توانمندی‌های مطلوبی برخوردار است، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند و امروز از آن تجربیات بهره گرفتیم.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی‌دادند و مهمات ما محدود بود؛ تاکید کرد: امروز ما انواع موشک‌ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و … را خودمان می‌سازیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش ابعاد مختلف نمایشگاه را تشریح کرد و گفت: امسال نمایشگاه دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی تاکید کرد: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی‌ها به سوی روشنایی‌ها هدایت می‌کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها