«الهه فلاحتی مروست» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

با کتاب «فانوس راه» به دوران پر فراز و نشیب انقلاب سفر کنید

«الهه فلاحتی مروست» مؤلف کتاب «فانوس راه» گفت: این کتاب خواننده را به دورانی خواهد برد که در پی اتفاقات متفاوت و پر فراز و نشیب آن زمان و در اوج شادی و غم، کمبود‌ها و سختی‌های جامعه‌ی آن زمان، روحیه امید و اراده قوی برای رسیدن به آرزو‌ها و عبور از سختی‌ها حرف اول موفقیت است.
کد خبر: ۴۱۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 02October 2020

«الهه فلاحتی مروست » مؤلف کتاب «فانوس راه» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: مراسم رونمایی کتاب «فانوس راه» همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور «علی‌محمد حسینی» امام جمعه مروست، سرهنگ پاسدار «عباس باقری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، «حسین فلاحتی» معاون و حراست بخشداری، «غلامرضا قانع» رئیس شورای مروست برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: کتاب «فانوس راه» که حاوی خاطرات «ابراهیم رضایی مقدم» است توسط انتشارات «کوثر قرآن» در قطع وزیری با ۱۷۰ صفحه به زیور طبع آراسته شده است و همراه با کتاب «چشم به راه» خاطرات حاج «احمد قانع» به قلم «مهدی امینی مروست» در هفته‌ی گرامیداشت دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه‌ی بزرگ مروست و در جوار شهدای گمنام رونمایی شد.
 
فلاحتی هدف از تألیف کتاب شهدا را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و پاسداشت از زحمات خانواده شهدا دانست و افزود: انشالله تولید و نشر این کتاب چراغ راهی برای ادامه مسیر ما باشد.
 
الهه فلاحتی مروست افزود: این اول راه ماست و قصد داریم یکی یکی مجموعه خاطرات شهدای شهر مروست را به چاپ برسانیم.
 
نویسنده کتاب فانوس راه ادامه داد: کتاب فانوس راه از پنج فصل تشکیل شده است که فصل اول خاطرات مادر راوی است که مشکلات زندگی در دوران رضاخان و محمدرضا پهلوی را بیان می‌کند. دوران کودکی راوی نیز قبل از انقلاب در فصل بعد کتاب آمده است و حضور وی در شیراز و قرار گرفتن در جریان انقلاب و ادامه مسیر انقلاب در مروست و هرابرجان در فصل ششم گرداوری و تدوین شده است.
 
فلاحتی عنوان کرد: فصل چهارم کتاب در مورد حضور راوی در دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل است و فصل پنجم به عنوان ضمیمه کتاب نگاهی اجمالی به محل تولد راوی در دهه سی و چهل دارد و در انتهای کتاب آلبومی از تصاویر قدیم آمده است.
 
وی افزود: در این کتاب سعی شده با نثری شیوا و رسا داستان را روایت کنیم تا ضمن حفظ محتوا و اصل ماجرا، داستانی دلنشین و خواندنی برای مخاطب رقم بخورد.
 
الهه فلاحتی با اشاره به محتوای کتاب اذعان داشت: این کتاب خواننده را به دورانی خواهد برد که در پی اتفاقات متفاوت و پر فراز و نشیب آن زمان بخصوص در دوران نوجوانی و جوانی «محمد ابراهیم رضایی» نویسنده کتاب و در اوج شادی و غم، کمبود‌ها و سختی‌های جامعه‌ی آن زمان، روحیه امید و اراده قوی برای رسیدن به آرزو‌ها و عبور از سختی‌ها حرف اول موفقیت است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار