چهل‌سالگی سرو/ رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح:

حل مشکلات کشور با ترویج فرهنگ دفاع مقدس امکان‌پذیر است

امیر سیدکمال پیمبری با بیان اینکه روحیه ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان، جنگ ما را به یک حماسه تبدیل کرد، گفت: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم تا بر مشکلات فائق شویم.
کد خبر: ۴۱۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ - 05October 2020

دوران دفاع مقدس به دلیل ترکیب شدن با انگیزه الهی مردم، مقدس نام گرفت/ کارکنان نیرو‌های مسلح باید توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشندامیر سرتیپ دوم «سیدکمال پیمبری» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت، ایثار، شجاعت، ازخودگذشتگی، تفاهم، برادری و دوستی است و ما باید این فرهنگ را ترویج دهیم تا بر مشکلات فائق شویم.

وی افزود:‌ آن چیزی که موجب شد تا ما در هشت سال دفاع مقدس بر دشمن بعثی پیروز شویم، همین روحیه ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان بود که جنگ ما را به یک حماسه تبدیل کرد.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: جنگ‌های مختلفی در جهان رخ داد، اما هیچ‌کدام جاودانه و به یک حماسه ماندگار تبدیل نشد؛ در حالی که دفاع ملت ایران در برابر تهاجم رژیم بعثی به دلیل اینکه با اعتقادات و انگیزه‌های الهی صورت گرفته بود، مقدس نام گرفت.

امیر پیمبری در ادامه با اشاره به ضرورت پرداختن به ورزش در نیروهای مسلح گفت: معنویت و مسائل انسانی در نیرو‌های مسلح در اولویت کاری ما قرار دارد؛ یعنی ما در ورزش یک مبارزه مردانه و جوانمردانه و رقابت توأم با برادری را در عرصه‌های مختلف دنبال می‌کنیم تا بتوانیم وحدت و یکپارچگی بین نیرو‌های مسلح را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: این ویژگی امروز در ورزش نیرو‌های مسلح محقق شده است و امروز یکی از پاک‌ترین محیط‌های ورزشی را در نیرو‌های مسلح شاهد هستیم.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح عنوان کرد: یکی از اولویت‌های ما در نیرو‌های مسلح توجه به ورزش است، تا بتوانیم شرایط جسمانی کارکنان را در حالت ایده‌آل نگه داریم.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها