مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

نیروی انتظامی جایگاه تأثیرگذار خود در صحنه امنیت عمومی را تثبیت کرده است

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۱۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ - 03October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

نیروی مقتدر و مردمی انتظامی، امروز جایگاه مستحکم و تأثیرگذار خود در صحنه امنیت عمومی کشور را تثبیت و با نقش آفرینی‌های بزرگ در عرصه مقابله با عناصر مخل نظم و امنیت اجتماعی، توانسته است جلب رضایت، آرامش و اعتماد ملت عظیم الشأن ایران اسلامی را رقم بزند.

تلاش نیروی انتظامی در تولید امنیت، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی و به ویژه جلب مشارکت مردمی در این راستا و به رغم برخی چالش ها و موانع، بیان گر تأثیرگذاری موفق این نیرو در به کارگیری هوشمندانه ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و منابع انسانی در اجرای مأموریت‌های محوله بوده است.

حرکت مؤمنانه و مسئولانه نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها و برنامه‌های ابلاغی و محور قراردادن رویکردهای علمی و حرفه‌ای در ارتقای قابلیت ها و توانمندی‌های سازمانی و مهارتی خود قابل تحسین می‌باشد.

تربیت و به کارگیری نسلی فهیم، بابصیرت و برخوردار از دانش و آگاهی‌های روز و نیز داشتن ظرفیت انعطافی و آمادگی تغییر وضعیت عملیاتی متناسب با تهدیدات، شرایط و مقتضیات مأموریتی و تحولات میدانی در سطح جامعه، نیروی انتظامی را به یک مجموعه ممتاز و اثربخش در صحنه خدمت به نظام و میهن اسلامی تبدیل کرده است.

در پایان با آرزوی تداوم موفقیت و سربلندی فرماندهان و آحاد کارکنان و رزمندگان‌ مؤمن، متعهد، فهیم و دلاور این نیرو تحت منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و نیز تعظیم به مقام شامخ شهدا و جانبازان نیروی انتظامی و خانواده‌های صبور آنان، سیزدهم مهر ماه روز نیروی انتظامی را گرامی میداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها