چهل‌سالگی سرو/ رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح:

بهداری جنگ در دوران دفاع مقدس برای ارتش‌های جهان الگویی بی‌نظیر است

سردار عراقی‌زاده با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس در کوتاه‌ترین فاصله تا خط مقدم مورد عمل جراحی قرار می‌گرفتند، گفت: بهداری جنگ در دوران دفاع مقدس برای ارتش‌های جهان الگویی بی‌نظیر است.
کد خبر: ۴۲۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵ - 06October 2020

بهداری جنگ در دوران دفاع مقدس برای ارتش‌های جهان الگویی بی نظیر است«سردار حسن عراقی‌زاده» رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان‌های صحرایی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما طی هشت سال دفاع مقدس در این زمینه تکامل پیدا کردیم؛ بیمارستان‌های صحرایی در ابتدای جنگ، فقط مراکز درمانی کوچک بودند، اما از نیمه جنگ، مجهزترین بیمارستان‌ها را در فاصله چند کیلومتری خط مقدم داشتیم که شاید مشابه آن را در شهر‌ها نداشتیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بیمارستان‌هایی با ۱۲ اتاق عمل و آی سی یو داشتیم و رزمندگان در کوتاه‌ترین فاصله تا خط مقدم مورد عمل جراحی قرار می‌گرفتند.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: بهداری جنگ در دوران دفاع مقدس برای ارتش‌های جهان الگویی بی نظیر است.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس در اوج قرار داشتیم و نکته مهم این است که تمام نسل‌های کشور، در اوج بودن دوران دفاع مقدس را حس کنند.

سردار عراقی‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ کشوری نباید افتخارات و در اوج بودن خودش را فراموش کند، خاطرنشان کرد: هر کشوری نیاز دارد تا دوران طلایی خودش را برای آیندگان زنده نگه دارد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار