مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه:

رفتار مخلصانه و بی‎ریای رزمندگان در دفاع مقدس، آن‎ها را لایق شهادت کرد

سردار «ناصر باباخانی» گفت: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رفتار مخلصانه و بی‎ریای رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود که آن‎ها را لایق شهادت در راه خدا کرد.
کد خبر: ۴۲۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 03October 2020

روحیه ایثار و از خود گذشتگی شهدا در دفاع مقدس آن‎ها را لایق شهادت در راه خدا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار  «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با خانواده شهید بهرام رضایی‌كوله مرزی دیدار كرد و اظهار داشت: به برکت خون شهداست که ما اکنون با عزت و سربلندی و در کمال امنیت زندگی می‎کنیم.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان كرمانشاه افزود: روحیه ایثار و از‌خود‌گذشتگی شهدا و رفتار مخلصانه و بی‎ریای رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود که آن‎ها را لایق شهادت در راه خدا کرد.

این مسئول تصریح کرد: خانواده‎های شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و دلجویی از این عزیران کمترین کاری است که برای قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی این خانواده‎ها باید انجام داد.

در پایان این دیدار سردار باباخانی با اهدا لوح و هدیه از مادر شهید بهرام رضایی‌كوله مرزی تقدیر کرد.

بهرام رضایی از رزمندگان گردان تخریب تیپ نبی‎اکرم(ص) در دوران دفاع مقدس بود که در سال 1367 در منطقه عمومی سرپل ذهاب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها