فرمانده مرزبانی ناجا:

رسانه‌ها عملکرد مرزبانان را به‌خوبی منعکس کنند

سردار احمدعلی گودرزی گفت: رسانه پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی و نیاز است اقدامات و عملکرد مرزبانان که متولی برقراری امنیت در مرز‌های ایران اسلامی هستند به خوبی به مردم با همکاری عوامل رسانه، منعکس و اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر: ۴۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ - 03October 2020

رسانه‌ها عملکرد مرزبانان را به خوبی منعکس کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در جلسه اندیشه ورزی رسانه‌ای مرزبانی ناجا اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شناخت از ویژگی‌های دین اسلام، درصدد مقابله با باور‌ها و اعتقادات مذهبی مردم در شبکه‌های اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: مسئولان و مردم باید در مقابل هجمه و دروغ پردازی‌های دشمنان در شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشند، چون دشمن در صدد ایجاد شکاف بین ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار گودرزی رسانه را پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی دانست و گفت: فضای مجازی؛ مقتضی موجود و مانع مفقود است که می‌طلبد با کنترل و استفاده از ظرفیت رسانه، به این موضوع توجه ویژه کرد.

فرمانده مرزبانی با اشاره به نقش موثر و پررنگ رسانه و فضای مجازی در تنویر افکار عمومی گفت: فضای مجازی، سکه‌ای است که باید دو روی آن را در نظر گرفت، یک روی آن ناظر به فرصت‌ها و نقاط قوت آن بوده و روی دیگر که ناظر به تهدید‌ها یا به تعبیری نقاط ضعف این فضا می‌باشد که باید با شناخت صحیح از این پدیده دنیای مدرن استفاده و به خوبی بهره برداری کرد.

وی اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه «اگر رهبر این کشور نبودم در آن صورت مسئولیت فضای مجازی را به عهده می‌گرفتم»، تصریح کرد: فضای مجازی حقیقتی انکار ناپذیر است و دارای فرصت‌های زیاد همراه با تهدید است که باید با درایت مدیریت شود.

سردار گودرزی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: باید از ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ها در جهت منافع کشور و منافع سازمانی استفاده و در مقابل شبه افکنی ها، دشمنان در حوزه‌های مختلف روشنگری لازم صورت پذیرد و افراد جامعه نیز نباید اخبار و شایعه‌های منتشره از سوی دشمنان در شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرند و باید در این حوزه بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت تشکیل مرفوک رسانه‌ای در مرزبانی، تصریح کرد: فضای مجازی مقتضی موجود و مانع مفقود است که می‌طلبد با کنترل و استفاده از ظرفیت رسانه، به این موضوع توجه ویژه کرد.

سردار گودرزی با تأکید بر ایجاد بستر‌های کنترل فضای مجازی و همچنین بهره برداری از منافع آن برای مجموعه عظیم نیروی انتظامی، افزود: ظرفیت دنیای مجازی و باید‌ها و نباید‌های آن نمایان شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوعات مطرح و کنترل شود.

مقام عالی مرزبانی ناجا در ادامه بر نقش رسانه در توسعه امنیت ملی، اجتماعی و مرزی تأکید کرد و گفت: رسانه؛ پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی می‌باشد و نیاز است اقدامات و عملکرد مرزبانان که متولی برقراری امنیت در مرز‌های ایران اسلامی هستند به خوبی به مردم با همکاری عوامل رسانه، منعکس و اطلاع رسانی شود.

سردار گودرزی گفت: اطلاع رسانی هدفمند جرایم مرزی به مرزنشینان یک لزوم و ضرورت اجباری است که باید بر اجرایی شدن آن، اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار