سخنگوی ستاد استانی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

خلق حماسه رسانه‌ای بی‌نظیر توسط افسران جنگ نرم در خوزستان

هوشنگ نوبخت گفت: از ابتدای مراسم سالروز سوم خرداد (آغاز ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان) تاکنون بیش از ۵۴ رسانه رسمی استانی، منطقه‌ای و ملی اخبار و تصاویر فعالیت‌های بیش از چند هزار برنامه این حوزه در خوزستان را پوشش دادند.
کد خبر: ۴۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ - 03October 2020

خلق یک رکورد کم نظیر و حماسه رسانه ای توسط افسران جنگ نرم در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه آسیب شناسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ثبت یک رکورد کم نظیر رسانه‌ای در حوزه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای مراسم سالروز سوم خرداد (آغاز ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان) تاکنون بیش از ۵۴ رسانه رسمی استانی، منطقه‌ای و ملی اخبار و تصاویر فعالیت‌ها‌ی بیش از چند هزار برنامه این حوزه در خوزستان را پوشش دادند.

وی افزود: رسانه‌های متعهد خوزستان همانگونه که انتظار می‌رفت به عنوان افسران جنگ نرم پایتخت دفاع مقدس بار دیگر خوش درخشیدند و خاطره حماسه آفرینی‌های اهل قلم و اندیشه را در دوران جنگ تحمیلی تکرار کردند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از نکات قابل توجه این حماسه رسانه‌ای و فرهنگی این است که هیچ مدیر، خبرنگار و رسانه‌ای در استان و کشور نبود که در این حوزه فعالیت کند و کوچکترین چشمداشت مالی یا متقابل داشته باشد و این ناشی از تاثیرگذاری همان فرهنگ ناب و جهادی دفاع مقدس است که همه با هر نگرش و سلیقه‌ای برای یک هدف و در یک سنگر به مبارزه پرداختند.

نوبخت از صداوسیمای مرکز خوزستان و آبادان، خانه مطبوعات خوزستان، بسیج رسانه خوزستان، نشریات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی بابت انجام بی‌نظیر رسالت رسانه‌ای شان در پوشش و انتشار حداکثری اخبار و فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس در خوزستان تشکر کرد و افزود: قدر دان زحمات جهادی شما هستیم، تمام فعالیت رسانه‌ای شما را رصد کردیم و آن‌ها را آرشیو کردیم که برای همیشه‌ی تاریخ به یادگار بمانند.

نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان ضمن تبریک این وحدت رسانه‌ای در استان ادامه داد: بر حسب وظیفه و به‌زودی از همه رسانه‌های فعال در حوزه دفاع مقدس در مناسبت‌های پیش رو تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار