مسئول مهندسی و امور یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

ساخت 7 یادمان باقیمانده شهدای گمنام قزوین تا پایان امسال

سرهنگ « مرتضی کریمی کلایه» گفت: از 32 نقطه تدفین شهدای گمنام در استان قزوین، 25 یادمان شهدای گمنام ساخته شده که 7 یادمان باقیمانده نیز تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ - 04October 2020

سرهنگ «مرتضی کریمی کلایه» مسئول مهندسی و امور یادمان شهدای گمنام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: هم اکنون پیکر 72 تن از شهدای گمنام در 32 نقطه استان قزوین مانند نگینی می‌درخشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه 25 یادمان شهدای گمنام در استان تکمیل شده اند و روزانه پذیرای هزاران زائر و دلباخته به ایثار و شهادت هستند.

این مسئول تصریح کرد: 7 یادمان دیگر شهدای گمنام استان هم اکنون در حال ساخت است که با جلسات و پیگیری هایی که صورت گرفته، امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

این مسئول افزود: جوانان امروز با زیارت از قبور متبرّکه و مطهّره شهدای گمنام و با الگو پذیری از سیره شهدا درس استقامت و آزادگی می گیرند.

کریمی کلایه با اشاره به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در یادمان های شهدای گمنام در سراسر استان قزوین بیان داشت: برنامه های متنوع و مختلفی در مکان مقدس شهدای گمنام برگزار می‌شود که مورد استقبال جوانان و نسل جدید انقلاب شده و همین امر موجب خشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول مهندسی و امور یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدای گمنام همچون مادر شیعیان، حضرت فاطمه (س) بی نام و نشان هستند که مانند الماس و نگینی در شهرها و قلب مردم می‌درخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها