مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

برگزاری دوره ضمن خدمت دفاع مقدس برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی قزوین

امیر «بهنام پیری» گفت: دوره ضمن خدمت دفاع مقدس برای تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 04October 2020

امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: طبق بخشنامه ابلاغی معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، دوره ضمن خدمت دفاع مقدس به منظور تبیین مفاهیم و کلیات جنگ، علل وقوع جنگ علیه ایران و نتایج و دستاوردهای دوران دفاع مقدس در عرصه داخلی و بین المللی در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی قابل اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری دوره ضمن خدمت دفاع مقدس در دانشگاه‌ها عنوان کرد: اولین جلسه دوره ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد قزوین نیز اخیرا با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و کارکنان این دانشگاه در سالن اجتماعات علامه رفیعی برگزار شد.

پیری افزود: این دوره در 16 ساعت  و به مدت 5 روز کاری با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ابراز امیدواری کرد، با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت دفاع مقدس شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کلیه امور در جهت خدمتگزاری به مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها