استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مادران و همسران شهدا و جانبازان نقشی زینب‌گونه ایفا کردند

«حسین کلانتری» گفت: مادران و همسران شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نقشی زینب‌گونه ایفا کردند و حماسه آفریدند.
کد خبر: ۴۲۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 04October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در هشتمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با بیان اینکه پاسداری از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس در حفاظت و نشر آن بسیار تأثیر‌گذار است، اظهار داشت: عزت و اقتدار ما ناشی از صبر و تحمل و ایستادگی همسران و مادران شهدا، جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش حضرت زینب (س) در قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: نشر قیام عاشورا توسط حضرت زینب (س) در ماندگاری این قیام بسیار تأثیرگذار بود.

کلانتری خطاب به مادران و همسران شهدا و جانبازان گفت: آنچه شما انجام دادید در راه تقویت دین خدا و حکومت اسلامی انجام دادید که به حکومت اهل بیت (ع) وصل است. 

وی با بیان اینکه حرکت شما زینب‌گونه است و در تقویت سیره اهل بیت و قرآن نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: ما نیازمند دعا و محبت شما مادران و همسران شهدا هستیم و هر چقدر هم که تلاش کنیم، نمی‌توانیم گوشه‌ای از صبر و تحمل شما را جبران کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و به‌ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان که با صبوری و تحمل توانستند دشمن را زمین‌گیر کنند، افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار