استاندار تهران خبر داد؛

اجباری شدن استفاده از ماسک از درب منازل/ ۴۸۰۰ بیمار کرونایی در استان تهران بستری هستند

«انوشیروان محسنی بندپی» گفت: از هفته آینده استفاده از ماسک در تهران، از درب منازل اجباری خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 04October 2020

استفاده از ماسک در تهران اجباری می‌شود/ 4800 بیمار کرونایی در استان تهران بستری هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران، بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) در در پایان جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، در جمع خبرنگاران، در خصوص محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: ۴ هزار و ۸۰۰ بیمار کرونایی در استان تهران بستری هستند، که لازم است، با توجه به افزایش این تعداد بیمار و نیز افزایش تعداد بستری‌ها نسبت به بهبودیافتگان، محدودیت‌هایی برای استان تهران در نظر گرفته می‌شد.

وی افزود: بر همین اساس، محدودیت برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس، فعالیت تالارها، باغ موزه‌ها و تجمعاتی که زنجیره انتقال را افزایش می‌دهد و همچنین نماز جمعه اعمال شد.

استاندار تهران با بیان این‌که از هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل اجباری خواهد شد، اضافه کرد: بر روند استفاده از ماسک از درب منازل به دقت نظارت می‌شود، پیشنهاد دورکاری و همچنین شیفت‌بندی در استان تهران به وزارت کشور داده شده است، که در حال بررسی در کمیته امور اداری و استخدامی ستاد ملی کرونا است.

محسنی بندپی همچنین خواستار نظارت شهرداری بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو شد و گفت: مترو روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می‌کند و می‌بایست، شهرداری تهران بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تداوم استفاده از ماسک در مترو نظارت کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار