شهید «محمدعلی قاسم نجف‌آباد»:

مرگ باعزّت بهترین مرگ‌هاست

شهید «محمدعلی قاسم نجف‌آباد» در بخشی از وصیت‌نامه‌ خود نوشته است: برادرانم و خواهرانم! غصه نخوريد و در غياب من ناراحت نباشيد، خداوند بزرگ است و هر انسانی طعم مرگ را می‌چشد؛ ولی مرگ با عزت بهترين مرگ‌هاست.
کد خبر: ۴۲۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 04October 2020

مرگ باعزت بهترین مرگ‌ها است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید «محمدعلی قاسم نجف‌آباد» فرزند حسین، سال ۳۸ در ارومیه به دنیا آمد و زمانی که به سن سربازی رسید، به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در ۲۲ شهریور سال ۶۲ در ایلام به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حمد و سپاس خداوند لايزال، که بر ما منت نهاد و در مقطعی از زمان حيات‌مان داد که در سرزمين قرآن و در زير چتر ولايت فقيه دوران پرافتخار زندگی را به سر آوريم و درود بي‌کران بر اسوه تقوا و خاتم الانبياء محمد مصطفی (ص) پيام‌آور آزادگی و اسلام و دين نجات‌بخش مستضعفان عالم و سلام و درود بر اولياء خدا ائمه معصومين ادامه‌دهندگان راه پيامبران و راهنمايان بشر در دوران زندگی.

اينجانب سرباز وظيفه «محمدعلی قاسم نجف‌آباد» می‌خواهم چند کلمه‌ای در باب وصيت که لازم هر مسلمانی است، ارائه دهم؛

در شهادت من هرگز غصه نخورید؛ چراکه شهادت آرزوی هر انسانی است، اگر از من ناراضی هستيد، حلالم کنيد. خدا را فراموش نکنيد و نسبت به همديگر رئوف و مهربان باشيد.

پدر و مادرم در زندگی گذشته‌ام اگر ناراحت‌تان کرده‌ام، مرا ببخشيد؛ چراکه بخشندگی خصلت مسلمانی است.

برادرانم و خواهرانم، غصه نخوريد و در غياب من ناراحت نباشيد، خداوند بزرگ است و هر انسانی طعم مرگ را می‌چشد؛ ولی مرگ با عزت بهترين مرگ‌هاست و در آخر از تمام دوستان و آشنايان می‌خواهم که مرا حلال کنيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار