شهردار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌مقدس در یزد:

المان تن و تانک در آینده نزدیک آماده بهره‌برداری است

«جمال‌الدین عزیزی» شهردار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌مقدس در یزد اظهار داشت: ساخت المان تن و تانک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد در حال نهایی است و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۴۲۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ - 04October 2020

«جمال‌الدین عزیزی» شهردار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌مقدس در یزد اظهار داشت: در رابطه با المان‌های دفاع مقدس همکاری نزدیکی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد داشتیم و این همکاری ادامه دارد.

وی با اشاره به ساخت المان تن و تانک در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد ادامه داد: ساخت این المان در حال نهایی است و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره برداری است.

عزیزی در رابطه با نامگذاری معابر به نام شهدای زن یزد گفت: البته نامگذاری معابر یکی از وظایف شورای شهر یزد است ولیکن رویکرد مثبتی برای نامگذاری معابر برای شهدا وجود داشته است و برای شهدای زن هم به همین شکل است .

شهردار یزد در رابطه با ساخت المان «مادر ایثار» افزود: اخیراً یک فراخوانی در رابطه با این المان در یزد که یادمان مادران شهدا است را داشتیم و منتظریم که طرح‌هایی که هنرمندان ارائه دادند مورد بررسی قرار بگیرد و طرح نهایی را پیاده و المان را در محل مناسب نصب کنیم که یادآور یاد و خاطره مادرانی باشد که فرزندانشان را روانه جبهه و جنگ کردند و به شهادت رسیدند.

عزیزی در پایان با اشاره به تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان گفت: در این زمینه هرکاری که مربوط به شهرداری باشد و بتواند کمکی در این رابطه داشته باشد اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها