پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت هفته ناجا

سردار «ناصر باباخانی» در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان ولایت تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 05October 2020

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كرمانشاه در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نيروی انتظامی، این هفته را به فرماندهان، کارکنان و سربازان خدوم و زحمتکش ناجا تبریک و تهنيت گفت.

در این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی هفته تجلیل از مجاهدت‌، ایثار و تلاش همه جان برکفان است که  به منظور برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش و آرامش عمومی و فردی و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است‌.

کارنامه نیروی انتظامی از آغاز فرایند ادغام «کمیته‌های انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری سابق» و تا به امروز که در تراز یک سازمان حرفه‌ای و پلیس مقتدر در عرصه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی به ایفای نقش‌های راهبردی پرداخته است، دلالت بر موفقیت و پیشرفت قابل تحسین و تقدیر این نیرو دارد و نیز در طول تاریخ انقلاب الخصوص در دوران دفاع مقدس دوشادوش همرزمان خود در سپاه و ارتش و بسیج مردمی حماسه‌های باشکوهی از جهاد و فداکاری را خلق کردند و امروز نیز با اقتدار و صلابت و با هوشیاری کامل از مرز ها  و  ارزش ها ی آن دوران پاسداری و حفاظت می کنند.

‌اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرا‌رسیدن این ایام پرافتخار را به تمامی شما عزيزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیداست با توکل بر خداوند متعال‌، درظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه ولایت علوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ارائه خدمت به مردم شریف و شهید پرور استان و كشور همچون گذشته موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار