خاطره‌نگار کتاب «بالی برای پرواز» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

سعی کردم شهدای مایان تبریز را به تصویر بکشم/ شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی دارند

«عباسعلی الوندی» گفت: در کتاب «بالی برای پرواز» سعی کردم شهدا، رزمندگان و آزادگان منطقه مایان تبریز را به تصویر کشیده و این عزیزان را به عموم جامعه بشناسانم.
کد خبر: ۴۲۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 05October 2020

«عباسعلی الوندی»، خاطره‌نگار کتاب «بالی برای پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، درخصوص این کتاب اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار خاطرات و عدم فراموشی آن‌ها، از دو ونیم سال پیش شروع به جمع‌آوری خاطرات خود و همرزمانم در دفاع مقدس کردم که در طول این مدت خاطرات ارزشمندی جمع آوری شد که نهایتا با قلم خانم «بتول جعفرزاده» در مهرماه سالجاری اتمام و به چاپ رسید.

وی ادامه داد: در این کتاب، سعی کردم شهدا، رزمندگان و آزادگان منطقه مایان تبریز را به تصویر کشیده و این عزیزان را به عموم جامعه بشناسانم، همچنین معرفی 30 شهید و 15 آزاده منطقه مایان تبریز و اطلاعات جالبی درباره آن‌ها در این کتاب منتشر شده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این کتاب در 37 فصل تدوین و چاپ شده است، خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ام که کتاب «بالی برای پرواز» جذابیت خاصی داشته باشد که به عموم مردم خاصه جوانان و نوجوانان عزیز توصیه می‌کنم که این کتاب را مطالعه کنند.

الوندی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی دارند که با اعتقاد توام با ایمان راسخ آن‌ها باعث پیروزی ما در مقابل دشمن شدند و با دست‌ خالی اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار