به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع؛

دوازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمند برگزار می‌شود

دوازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمند آذرماه به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 05October 2020

دوازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمند؛ بحران‌های فراگیر از ۲۲ تا ۲۳ آذرماه در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.

محور‌های این همایش شامل مبانی نظری و مدل‌های پایه، فرماندهی و کنترل بحران‌‏های فراگیر و غیرمترقبه، سیاست‏‌ها، راهبرد‌ها و معماری، مدل‌سازی و شبیه‌سازی بازی‏‌ها و بازی جنگ، چرخه نظام، فضای سایبر، زیرساخت‏‌ها و کنترل یکپارچه، علوم و فناوری‏‌های نوظهور، فرماندهی و کنترل صنعت نسل چهارم و آموزش و توسعه سرمایه انسانی در فرماندهی و کنترل است.

این همایش با دریافت و داوری مقالات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به همت انجمن فرماندهی و کنترل، مخابرات، رایانه و اطلاعات ایران و به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار خواهد شد و مهلت ارسال مقالات نیز تا پایان مهرماه خواهد بود.

دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، شهید بهشتی و تهران، و دانشگاه‌های نظامی عالی دفاع ملی، افسری امام علی (ع)، شهید ستاری و امام حسین (ع) و همچنین ستاد کل نیرو‌های مسلح و نیرو‌های نظامی و انتظامی و شرکت ملی نفت ایران، ایرانسل و همراه اول، شهرداری تهران، سازمان خدمات آتش‌نشانی، هلال احمر، سازمان فضایی و شرکت توزیع برق ازجمله شرکت‌کنندگان در این همایش خواهند بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها