خالد القدومی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فشار ترامپ به مرتجعان منطقه برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها/ هیچ‌کس حق تعیین سرنوشت برای ملت فلسطین را ندارد

نماینده جنبش حماس در ایران با تاکید بر اینکه هیچ‌کس حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین را ندارد، گفت: ترامپ و نتانیاهو درگیر بحران‌های داخلی و خارجی هستند و به‌همین دلیل برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها در این مقطع زمانی به مرتجعان منطقه فشار آورده‌اند.
کد خبر: ۴۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱ - 06October 2020

فشار ترامپ و نتانیاهو به مرتجعان منطقه برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها/ هیچ‌کس حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین را نداردخالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: روابط بین برخی رژیم‌های منطقه از جمله امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس در گذشته وجود داشته و محرمانه هم نبوده است، اما هم‌اکنون این روابط به‌صورت رسمی اعلام شده است.

وی با اشاره به همدردی مردم امارات و بحرین با مردم مظلوم فلسطین، افزود: روابط بین امارات و بحرین به‌دلیل فشار رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رسمی و علنی شده است.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: دونالد ترامپ در آمریکا و بنیامین نتانیاهو در رژیم صهیونیستی درگیر بحران‌های داخلی و خارجی هستند و به همین دلیل برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها در این مقطع زمانی به مرتجعان منطقه فشار آورده‌اند.

القدومی با تاکید بر اینکه هیچ‌ کس حق تعیین سرنوشت برای فلسطین را ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی گروه‌های مقاومت در فلسطین به‌طور مشترک، مخالف پروژه عادی‌سازی روابط کشور‌های منطقه با صهیونیست‌ها هستند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار