رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

مبارزه با استکبار جهانی یکی از مبانی اعتقادی مردم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به یوم‌الله 13 آبان گفت: مبارزه با استکبار جهانی یکی از مبانی اعتقادی و دینی مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ - 06October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت بزرگداشت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: روحيه استكبارستيزی باعث تدوام انقلاب است.

وی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 1358 را از اتفاقات مهم روز 13 آبان عنوان کرد و گفت: 13 آبان امسال با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از شیوع آن، راهپیمایی نخواهیم داشت و مراسم بزرگداشت امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

انجم شعاع با بیان اینکه امام خمینی(ره) 13 آبان را انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری کرد متذکر شد: استکبار جهانی همه تلاش خود را می ‌کند تا بر دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه سلطه داشته باشد،بنابراین از هر جنایتی فرودگذار نخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی یکی از مبانی اعتقادی و دینی مردم ایران اسلامی است و دشمن از حضور و نفوذ ایران اسلامی در منطقه بسیار خشمگین است تصریح کرد: ضربه زدن به انقلاب از اهداف واولویت های آنها است اما با توجه به جایگاه و اقتداری که ایران در منطقه دارد،همیشه پیروز منطقه بوده و سیاست های آمریکا با شکست مواجه شده است.

این مسئول تاکید بر اینکه با توجه به شهادت سردار شهید حاج قاسم سیلمانی توسط استکبار جهانی برنامه های اجرایی بسیار ویژه برگزار خواهد شد گفت: امسال از همه قشرها برای حضور در این روز بزرگ دعوت خواهد شد و برنامه های متنوع فرهنگی در این ایام تدارک دیده شده است

در پایان اعضای ستاد شورای هماهنگی تبلیغات استان در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این روز پیشنهادات خود را بیان کردند و مقرر شد با توجه به شرایط و جلوگیری از بیماری تولیدات محتوایی، برگزاری مسابقه  و نمایشگاه های استکبار ستیزی از طریق فضای مجازی نیز عملیاتی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار