رئیس بیمارستان ولایت شهرستان ساری:

همه تمهیدات کرونایی در بیمارستان ولایت به صورت جهادی توسط سپاه کربلا فراهم شد

«مهران جعفری» گفت: همه تمهیدات خدمات‌دهی بیماران کرونایی در بیمارستان ولایت ساری به‌صورت جهادی و خودجوش توسط سپاه کربلای مازندران فراهم شده است.
کد خبر: ۴۲۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ - 05October 2020

همه تمهیدات کرونایی در بیمارستان ولایت ساری به صورت جهادی توسط سپاه کربلا فراهم شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهران جعفری» رئیس بیمارستان ولایت شهرستان ساری در آئین تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت استان مازندران ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، با اشاره به ایثارگری کادر درمانی و مدافعان سلامت در مقابله با کرونا اظهار داشت: پرسنل بیمارستان ولایت در کنترل و پیگیری و درمان کرونا زحمات بی‌شائبه و خالصانه داشتند.

جعفری با بیان این مطلب که از اوایل اسفندماه سال گذشته همه‌گیری ویروس کرونا کل دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: کرونا عواقب فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را در دنیا بویژه در ایران بوجود آورد.

رئیس بیمارستان ولایت ساری با اشاره به اینکه استان مازندران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و گردشگری درگیر کرونا شده است، و بیماری کووید ۱۹ همچنان هم ادامه دارد، بیان کرد: وضعیت در اغلب اوقات در استان قرمز است؛ لذا خدمات‌دهی بیمارستان‌های مازندران ضروری بود.

جعفری در ادامه به خدمات‌دهی بیمارستان ولایت ساری در دو پیک بیماری کرونا، پرداخت و افزود: بیمارستان زیر نظر علوم پزشکی مازندران در عرصه درمان و پیشگیری به مردم خدمات‌دهی می‌کرد.

رئیس بیمارستان ولایت ساری به اعلام آماری از بیماران کرونایی در پیک اول کرونا اشاره کرده و گفت:‌ در پیک اول بیماری کرونا که از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۵ تا اوایل خرداد ۹۹ بوده است، ۱۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان ولایت بستری بودند؛ که از این تعداد ۱۷۹ ترخیص و متاسفانه پنج نفر فوت و نیز ۱۹۳ بیمار ویزیت سرپایی و همچنین ۲۷ پرسنل بیمارستان درگیر بیماری شدند.

جعفری در همین‌باره ادامه داد:‌ در پیک دوم بیماری کرونا که از اواخر تیرماه تا اوایل مهرماه ۹۹ بود، ۱۰۶ بیماری بستری شدند که ۹۸ بیمار ترخیص و ۸ نفر نیز فوت شدند؛ ۸۲۱ بیمار کرونایی هم ویزیت سرپایی و ۵۱ نفر از پرسنل هم مبتلا به کرونا شدند.

رئیس بیمارستان ولایت ساری با اشاره به اینکه از نظر مسائل مالی بیمارستان ولایت ساری از طرف دانشگاه علوم پزشکی مازندران حمایت نشد، تصریح کرد: همه تمهیدات در بیمارستان ولایت ساری به‌صورت جهادی و خودجوش توسط سپاه کربلا فراهم شده است.

جعفری در پایان با بیان سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه کاری کنیم که بیمار در طول درمان درد بیماری نداشته باشد، افزود: ‌ان‌شاءالله با مدد الهی و ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب را در بیمارستان پیاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها