زیاد النخاله:

رزمندگان مقاومت آمادگی کامل خود را حفظ کنند، زیرا ما در حال جنگیم

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر ائتلاف با همه گروه‌های مقاومت در برابر طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و دنیا گفت: رزمندگان مقاومت آمادگی کامل خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۴۲۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ - 06October 2020

رزمندگان مقاومت آمادگی کامل خود را حفظ کنند، زیرا ما در حال جنگیمبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: برادران ما ثابت کردند که مسئولیت پذیر هستند و بر ادامه راه جهاد مصمم هستند. تغییرات بین المللی بسیار پیچیده‌ای در میان ترسیم مجدد ائتلاف بین المللی با نظارت وقیحانه آمریکا جریان دارد.

وی افزود: روند عادی سازی روابط در راستای تجدید ساختار منطقه با هدف وارد کردن آن در سمت و سویی که تابع اسرائیل باشد، رخ می‌دهد. هدف از عادی سازی روابط میان اعراب و صهیونیست‌ها تجدد ساختار منطقه بر اساس منافع اسرائیل و نابودی هویت و تاریخ و اعتقاد ماست.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: با سازش خیالی خود به دنبال تجزیه منطقه هستند و متاسفانه در این راه گام خطرناکی برداشته اند. موضع اتحادیه عرب گواه ضعف اعراب است و رژیم صهیونیستی مقبول‌تر از آرمان فلسطین جلوه داده می‌شود.

النخاله تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که ملت‌های ما با فلسطین و قدس هستند وما به آن‌ها در مخالفت با طرح پذیرش رژیم صهیونیستی متکی هستیم. ما بر ائتلاف با همه گروه‌های مقاومت در برابر طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و دنیا تاکید می‌کنیم. طرح سازشی که آمریکا به دنبال پیاده کردن آن است با مخالفت فلسطینی‌ها روبرو شده است. مرحله‌ای که ملت ما به سر می‌برد همچنان مرحله آزادسازی است و مقاومت در همه اشکال آن در اولویت است.

وی افزود: بدون وحدت فلسطینی ملت ما توان عبور از مرحله کنونی را ندارد. وحدت فلسطینی به مفهوم دست برداشتن از طرح تاریخی ما درباره فلسطین که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد، نیست. ما هر دعوتی برای رقم خوردن اتفاقی مانند توافق اسلو را نمی‌پذیریم و خط اول دفاع ما ملت فلسطین است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از ضرورت ایجاد چارچوب جدید برای سازمان آزادیبخش فلسطین سخن گفت و بر ضرورت برنامه ملی مقاومت تاکید کرد ووحدت ملی را یک ضرورت دانست.

النخاله بیان کرد: باید از اوهام درباره رخداد‌های منطقه‌ای دست برداریم و به مقاومت توجه کنیم که کارساز بودن آن ثابت شده است. وحدت ملی برای خروج از بحرانی که آرمان ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، موثر است. سازمان آزادیبخشی که ما به دنبال آن هستیم رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد. ما در انتخابات مجلس ملی به شرط اینکه جدا از مجلس قانونگذاری باشد، مشارکت خواهیم کرد. ما توافقات یا تفاهمات داخلی که اساس آن عدم به رسمیت شناختن اسرائیل باشد، مشکلی نداریم. ما با قدرت در همه فعالیت‌های مردمی مورد توافق شرکت خواهیم کرد و گرو‌های مقاومت ضد سازش خواهند بود.

وی اعلام کرد: ما همچنان در عرصه نبرد هستیم و ملت ما با مقاومت خود سربلند خواهد ماند و هر راهی که حقوق تاریخی آنرا نادیده بگیرد، مورد مخالفت قرار می‌دهد. از رزمندگان گروه‌های مقاومت می‌خواهم که آمادگی کامل خود را حفظ کنند، زیرا ما در حال جنگ هستیم. ما از هیچ تلاشی برای آزادی همه اسیران دریغ نخواهیم کرد و اشغالگران را مسئول زندگی آن‌ها به ویژه اسیر ماهر الاخرس می‌دانیم.

النخاله بیان کرد: آنچه جنبش جهاد اسلامی به آن رسیده است به برکت جانفشانی و خون شهیدان و نیز مجاهدت‌های زخمی شدگان و رنج‌های اسیران بوده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها