معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه:

فاطمیون هم آمریکا و هم تابعین آن را بخوبی شناختند

سردار محمدرضا فلاح‌زاده گفت: فاطمیون هم آمریکا و هم تابعین آمریکا را بخوبی شناختند. فاطمیون با شناخت کامل از صحنه نبرد وارد جنگ شدند.
کد خبر: ۴۲۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 06October 2020

فاطمیون هم آمریکا و هم تابعین آن را بخوبی شناختندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا فلاح زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب ابوباران طی سخنانی اظهار داشت: ویژگی اول فاطمیون این بود که اسلام ناب را شناختند؛ همان اسلام نابی که امام خمینی (ره) آن را معرفی کرد و مدعیان دروغین خلافت نبوی و گروه‌های تکفیری را هم خوب شناختند.

وی افزود: فاطمیون زیر پرچم فرماندهی فرمانده کل قوا و فرماندهی میدانی حاج قاسم سازماندهی شدند. فاطمیون اسلام آمریکایی را شناختند. آن‌ها پرچمدار اسلام ناب امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب هستند و پرچمدار اسلام آمریکایی نیز، وهابیت و گروه‌های تکفیری هستند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: فاطمیون در ابتدا در ایران سازمان و لشکری نداشتند و این افراد فقط برای خدا به میدان جنگ رفتند. فاطمیون برای رضای خدا و دفاع از اعتقادشان رفتند. کسانی که که در حرم حضرت زینب و حضرت رقیه پرچم خود را متبرک می‌کردند، اعتقادی جنگیدند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس تصریح کرد: آیا کسی حاضر است همه دنیا را به او بدهند و بعد گردن او را ببرند؟ محال است کسی قبول کند. کسی که می‌خواهد با خدا ملاقات کند باید نیتش خالص باشد و دل و قلبش پر از عشق به خدا و اهل بیت باشد.

وی گفت: ویژگی سوم فاطمیون این بود که به دستور، ولی خدا رفتند. اگر کسی به غیر از دستور، ولی خدا به جنگ برود و کشته شود شهید نیست. فاطمیون وظیفه خود را بخوبی شناختند و به آن وظیفه هم بخوبی عمل نکردند. فاطمیون فهمیدند پرچمدار جناح حق، ولی فقیه است.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه دیگر ویژگی فاطمیون این بود که از بصیرت خوبی برخوردار هستند عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، تروریست‌های تکفیری و همه گروه‌های تروریستی، اذناب منطقه‌ای آمریکا هستند و فاطمیون هم آمریکا و هم تابعین آمریکا را بخوبی شناختند. فاطمیون با شناخت کامل از صحنه نبرد وارد جنگ شدند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: فاطمیون در جنوب سوریه عملیات‌های بزرگی انجام دادند و با مظلومیت به شهادت رسیدند. این رزمندگان برای آزاد سازی تدمر هم شهید دادند و هم ۷۰ نفر از داعش را به هلاکت رساندند و موجب آزادسازی شهر تدمر شدند. نیرو‌های فاطمیون در جنوب حلب به فرماندهی مستقیم حاج قاسم حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه فاطمیون در منطقه شرق سوریه نیز حماسه آفریدند، گفت: نقش موثر در محاصره ابوکمال را نیرو‌های فاطمیون، زینبیون و حزب الله ایفا کردند و موجب شدند آخرین قلعه داعش سقوط کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار