تجلیل نماینده یزد و اشکذر از جانبازان نخاعی

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز توانبخشی ثامن الائمه(ع) از جانبازان نخاعی تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۲۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ - 06October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمد صالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) یزد از جانبازان نخاعی تجلیل کرد.
 
جوکار در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: عزت و اقتدار کشور مرهون خون مطهر شهدا و پایمردی جانبازان گران‌قدر است.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان در واقع اسوه ایثار و شهادت هستند و مسئولان و مردم باید سعی کنند ضمن قدردانی از این سرمایه‌های انقلاب اسلامی، از فرهنگ ایثار و شهادت که در وجود آنان قرار دارد بهره‌گیری کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خطاب به جانبازان گفت: شما عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس از تمام دلبستگی‌های مادی و دنیایی خود گذشته و از مرزهای کشور جانانه دفاع کردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تجلیل از صبر و استقامت جانبازان سرافراز تصریح کرد: تحمل چند دهه درد و رنج ناشی از جراحت‌های هشت سال دفاع مقدس یقیناً جهادی مقدس است که هرچند در ظاهر جنگ تحمیلی پایان‌یافته است لکن، جانبازان بزرگوار ما همچنان با مسائل و مشکلات آن دست‌ به ‌گریبان هستند.

حجت‌الاسلام «عباس زارع» خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت تأمین آسایش و رفاهی نسبی جانبازان و خانواده‌های آنان از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شود، نمی‌تواند پاسخگوی بزرگی و عظمت کار شجاعانه این دلاور مردان باشد ولی مسئولان وظیفه خود می‌دانند قدمی هرچند کوچک در این مسیر بردارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار