رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

تأمین ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران تا پایان سال/ ۲۰ درصد گلزار‌های شهدا نیاز به ساماندهی دارند

«سعید اوحدی» گفت: ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری‌ها تا پایان امسال تأمین خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ - 06October 2020

تأمین ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران تا پایان سال/ ۲۰ درصد گلزار‌های شهدا نیاز به ساماندهی دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه‌شنبه) در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان در گلزار شهدای گرگان، با اشاره به دغدغه وضعیت مسکن برای خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری‌ها تا پایان امسال تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقم در مقایسه با ۱۷ سال گذشته، رشد ۲۰۰ درصدی داشته است، گفت: امروز سه تفاهم‌نامه با موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با استاندار گلستان منعقد می‌شود.

اوحدی تصریح کرد: قریب به ۲۰ هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که ۲۰ درصد آن‌ها نیازمند ساماندهی است و طی طرحی با همکاری دانشگاه‌ها و سپاه، براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال اجراست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با همکاری اورژانس کشور، تمهیداتی برای ارائه واکسن آنفولانزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد و والدین شهدا که سن بالایی دارند، در منازل‌شان به جای حضور در مراکز درمانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری طی دو سال گذشته مشکلاتی را با بیمه دی داشته که براساس توافقات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه، این مشکلات کاملاً مرتفع شده و هزینه‌های درمانی ظرف مدت ۴۸ ساعت پرداخت می‌شود.

اوحدی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه امروز، تلاش داریم با همکاری استانداری گلستان یک‌هزار مورد اشتغال و یک‌هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری استان را تامین کنیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار