استقبال از پیکر شهید «لال بخش شهلی بر» در خاش

در آستانه مراسم اربعین حسینی و در راستای تجلیل از رشادت‌های شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مراسم با شکوه استقبال از پیکر طلبه بسیجی شهید «لال بخش شهلی بر» در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 07October 2020

استقبال از پیکر شهید «لال بخش شهلی بر» در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در آستانه مراسم اربعین حسینی و در راستای تجلیل از رشادت‌های شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مراسم با شکوه استقبال از پیکر طلبه بسیجی شهید «لال بخش شهلی بر» در شهرستان خاش برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش اظهار داشت: حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور، مومن و انقلابی شهرستان خاش در مراسم استقبال از شهید دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که مردم ما وفادار به ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی هستند.

ثمره حسینی اضافه کرد: شهیدان به مصداق آیات گهربار کلام الهی زنده هستند و در پیشگاه خدای متعال روزی می‌خورند، بنابراین تجلیل از رشادت‌های شهدای والامقام و ادامه راه خونبار آنان وظیفه همه اقشار جامعه است.

وی افزود: شهدای ما در دوران دفاع مقدس با تحمل دشواری‌ها و مشقت‌های هشت سال جنگ تحمیلی و در جبهه نابرابر با مقاومت و جانفشانی و ایثارگری برای اسلام و میهن افتخار و عزت به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش نیز گفت: شهیدان در هر منطقه با خود برکت به همراه می‌آورند، بنابراین حضور در مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری شهدای والا‌مقام نوعی تجلیل از رشادتهای آنان و ادامه دادن راه پرافتخارشان می باشد.

وی اظهار داشت: از حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امامان جمعه، مدیران و مسوولان ادارات و نهادها و فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان و اصناف و بازاریان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در مراسم استقبال از پیکر شهید شهلی بر که از شهدای تازه تفحص شده و از یادگاران دفاع مقدس هستند، قدردانی می کنیم.

پیکر مطهر این شهید بعد از تشییع در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر روز پنجشنبه 17 مهر همزمان با اربعین حسینی در زادگاهش بزمان تشییع و کنار مزاری شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها