یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در یاسوج برگزار شد

یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «سنگرسازان بی‌سنگر» در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 07October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «سنگرسازان بی‌سنگر» امروز با حضور حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در این استان، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی دیگر از مسئولان و خانواده‌های شهدای سازمان جهاد کشاورزی در یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، شرق و غرب برای حمایت از صدام به میدان آمدند اما ملت ایران به فرمان ولی‌فقیه و با تکیه بر قدرت ایمان در مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

وی با اشاره به نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، افزود: در جنگ هشت ساله بسیجیان، پاسداران و کسانی که در جهاد سازندگی بودند با اطاعت از ولی‌فقیه به میدان آمدند و با لطف و عنایت خداوند حتی یک وجب از خاک کشور را به دست دشمن ندادیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در چهل سال گذشته با همه قدرت مقابل استکبار ایستادیم، عنوان کرد: ما ابهت آمریکا را شکستیم و نشان دادیم که یک ملت می‌تواند با تمام قدرت مقابل استکبار بایستد.

حسینی متذکر شد: شهدا برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و آسایش و امنیت ما جان خود را فدا کردند و وظیفه ما در قبال خون شهدا، حفاظت و حراست از نظام و ولی‌فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها