مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران:

اجتماع دلدادگان اهل بیت (ع) در اربعین حسینی نشان از سبک زندگی شیعه دارد

«سیدامیر سادات‌کرمی» گفت: اجتماع چند میلیونی از دلدادگان اهل بیت (ع) در ایام اربعین حسینی بدون هیچ تعرض و خشمناکی و همراه با صفا و صمیمت برگزار می‌شود که نشان از سبک زندگی شیعه است.
کد خبر: ۴۲۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 07October 2020

اجتماع دلدادگان اهل بیت (ع) در اربعین حسینی نشان از سبک زندگی شیعه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدامیر سادات‌کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: برنامه جاماندگان اربعین به نمایندگی از دانشجویان و دانشگاهیان مرکز استان برگزار شد تا ضمن به نمایش گذاشتن تولای حسین بن علی (ع) و به تصویر کشیدن تبری از دشمنای اهل بیت، جریان خبیثانه هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را به صورت بیانیه و انزجار جمعی اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه اربعین سراسر درس و حکمت است، گفت: ترویج سبک زندگی جامعه شیعی یکی از درسهای اربعین است که می‌توان در این سفر زیبایی‌های معنوی آن را به دنیا مخابره کرد.

سادات‌کرمی ادامه داد: اجتماع چند میلیونی از دلدادگان اهل بیت (ع) در ایام اربعین حسینی بدون هیچ تعرض و خشمناکی و همراه با صفا و صمیمت برگزار می‌شود که نشان از سبک زندگی شیعه است.

این مسئول در ادامه تقویت دو آموزه تولی در حوزه فردی و اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بر محور حسین بن علی (ع) و تبری بر محور این امام را از دیگر درسهای اربعین دانست.

وی افزود: همانطوریکه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی جامعه شیعی را به عنوان اولین مخاطبان خود مورد حمایت و تقویت قرار می‌دهیم باید نسبت به همه جریان‌ها و دولت‌های حامی و همراه و حامیان خبیث آنها انزجاز نشان می‌دهیم.

این مسئول با اشاره به دو اتفاق موهن هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به پیغمبر و عادی سازی روابط دو کشور مرتجع عربی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: جامعه عمومی باید انزجار خود را اعلان کند و دولت نیز تا جای ممکن اصل برائت را در حوزه اقتصادی و سیاسی به تصویر بکشد و به عینیت ببخشد تا شاهد کم شدن این تحرکات در منطقه و بالا رفتن هزینه برای فرد هتاکی همچون دولت امارات و بحرین بشویم.

وی به چرایی این اتفاق پرداخت و تصریح کرد: هر چه قدر این جریان شیعی، انقلابی و ضد استکباری و حامی مستضعفین در دنیا متبلورتر و پررنگ‌تر می‌شود به همان میزان افراد صاحب ثروت و مکنت در دنیا که حاکمیتشان پشتوانه شرعی ندارد چه در اروپا، آمریکا و منطقه بیشتر احساس خطر می‌کنند و شاهد جنگ احزاب علیه شیعه و سنی هستیم.

سادات‌کرمی به مطالبه در حوزه اربعین از مسئولین کشور در حوزه فرهنگی پرداخت و افزود: ما در سفر اربعین یاد می‌گیریم زندگی شیعی و حسینی را چگونه به تصویر بکشیم و به طریق اولی باید این سبک زندگی پیاده بشود.

وی گفت: بسیار زشت است در کشوری که منادی فرهنگ حسین است مسئولین از برنامه‌هایی که تناسبی با موضوعات اعتقادی ما ندارد حمایت کنند و دلار و ارز آن برای برنامه‌های غیر این موضوع هزینه بشود؛ بنابراین در گام اول باید سبک زندگی حسینی در کشور ما پیاده شود و متولیان اصلی که مسئول این حوزه هستند نیز باید مورد مطالبه قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها