استاندار مازندران:

اربعین حسینی فرصتی برای تبیین آموزه‌های نهضت عاشورا است

«احمد حسین زادگان» گفت: اربعین حسینی، فرصتی برای تعمیق و تبیین آموزه‌های نهضت عاشورا برای حمایت از جبهه حق و مبارزه با جریان باطل است.
کد خبر: ۴۲۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 08October 2020

اربعین حسینی، فرصتی برای تبیین آموزه‌های نهضت عاشورا استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در پیامی فرا رسیدن اربعین شهادت الگوی حریت، آقااباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین، رمز استمرار و پویایی تفکر عاشورایی و نهضت رهایی بخش حسینی (ع) است.

چراغی که بدست آقااباعبدالله الحسین (ع) برای پیمودن مسیر عدالت و حق طلبی روشن شد، هرگز در تندباد زمان خاموش نخواهد شد و پیام نهضت پربار آن امام همام که با فریاد حماسی سفیر کربلا، حضرت زینب (س) در سرسرای تاریخ جاودانه گشت برای همیشه؛ ندایی رهایی بخش و جان‌افزا برای آزادیخواهان و حق‌طلبان خواهد بود.

اربعین حسینی، فرصتی برای تجدید میثاق با اصول حریت و آزادگی و پیوند مجدد با آرمان‌های عاشورایی و یگانه‌ شدن با آموزه‌های دینی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و تعمیق و تبیین آموزه‌های نهضت عاشورا برای حمایت از جبهه حق و مبارزه با جریان باطل است.

گرچه امسال بدلیل محدودیت‌های کرونایی؛ امکان حضور دلدادگان حرم آل‌الله در حماسه پیاده‌روی اربعین میسر نیست، لیکن مومنان و عاشقان آن حضرت با شور و شعور حسینی و عزاداری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توسل؛ قلب‌های خود را به حرم مطهر آقا امام حسین (ع) و فرزندان حضرت پیغمبر (ص) پیوند می‌زنند.

اینجانب اربعین حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار شهیدان کربلا و یاران با وفای آن حضرت را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار مازندران تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو راه و مکتب آن امام همام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار