مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری آیین‌های دهه آخر صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: مراسم و آیین‌های اربعین سیدالشهداء (ع) و دهه آخر صفر در استان بوشهر با شیوه‌نامه‌های ۱۷ گانه‌ ستاد مقابله با کرونای استان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ - 08October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، زیارت اربعین امسال با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در منازل و برخی از مراکز دینی برگزار شد.

وی ادامه گفت: مراسم و آیین‌های اربعین سیدالشهداء (ع) و دهه آخر صفر در استان بوشهر با شیوه‌نامه‌های ۱۷ گانه‌ ستاد مقابله با کرونای استان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سروستانی یادآور شد: هیأت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری استان، برنامه‌های ویژه دهه اول محرم را در سایه رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار کردند که انتظار این رویه برای دهه پایانی ماه صفر نیز رقم بخورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا برای ترویج فرهنگ اربعین و آموزه‌های دهه آخر انتظار است در استفاده از ظرفیت مجازی نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

سروستانی در ارتباط با نذرهای امسال عزاداران حسینی نیز گفت: نذرهای شهروندان هم‌استانی به‌صورت بسته‌های معیشتی تهیه و در حال توزیع میان خانواده‌های بی‌بضاعت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار