چهل سالگی سرو/ شهید «عباس مروتی»:

شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمکی به رشد نهال انقلاب باشد

شهید «عباس مروتی شریف آباد» در وصیت نامه خود چنین می‌نویسد: شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمک به رشد نهال انقلاب بکند و آن را پربارتر سازد، ما که مال و چیز دیگرى نداریم که براى خدا و براى اسلام عزیز بدهیم.
کد خبر: ۴۲۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ - 09October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «عباس مروتی شریف آباد» در شهرستان اردکان یزد به دنیا آمد و تا دوم متوسطه در رشته فرهنگ و ادب تحصیل کرد و در حوزه علمیه درس می‌خواند و طلبه بود. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و تک تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمکی به رشد نهال انقلاب باشد

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم: 
 
شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمکی به رشد نهال انقلاب باشد
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«ان الله اشترى من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه»
 
همانا خدا خرید از مومنان جان‌ها و مالهاى ایشان را که براى ایشان بهشت است.     
 
پس از سلام و درود بى پایان بر منجى عالم بشریت فرزند زهرا، حضرت مهدى (عج) امام  منتظر ارواحنا اله الفدا که دلهاى همه مسلمین جهان براى دیدار و ظهور او به تپش در مى‌آید تا با برقرارى عدل اسلامى ریشه کفر را به کلى بسوزاند و جامعه عدل و قسط اسلامى را در جهان مستقر کند.
 
با سلام به نائب بر حقش امام خمینى (پیرجماران) این نا خداى کشتى انقلاب که هر موقعى که براى این انقلاب خطرى پیش بیاید اعلام خطر می‌کند و مردم شهیدپرور را در جریان قرار مى‌دهد و با سلام به امت شهیدپرور ایران که جوانان خود را مشتاقانه به جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل مى‌فرستند تا آن‌ها حماسه بیافرینند و براى اسلام عزیز تلاش کنند و کارى را بدون رضایت خدا انجام نمى دهند.
 
با سلام به پدر و مادرم که مرا بزرگ کردند شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمک به رشد نهال انقلاب بکند و آن را پربارتر سازد، ما که مال و چیز دیگرى نداریم که براى خدا بدهیم و براى اسلام عزیز بدهیم، انشاء الله که این خون ناقابل که براى اسلام دادیم قبول کند.         
 
شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمکی به رشد نهال انقلاب باشد
 
براى اسلام  عزیز کار کنید و در این جهاد مقدس شرکت کنید
 
وصیت‌نامه خود را با نام خدا شروع مى‌کنم، اینجانب از ملت شهیدپرور اردکانى مى‌خواهم که جوانان خود را بیشتر به جبهه‌هاى حق علیه باطل بفرستند تا براى اسلام  عزیز کار کنند و در این جهاد مقدس شرکت کنند و کسانى که جلوى جوانان خود را براى رفتن به جبهه‌ها مى‌گیرند باید بدانند که جان عزیز فرزندانشان در دست خداست و تا وقتى که در سرنوشت آن‌ها نوشته شده زنده خواهند ماند و گرنه جان فرزندانتان گرفته خواهد شد.
 
شاید این خون ناقابلم که براى اسلام دادم کمکی به رشد نهال انقلاب باشد
 
هر جا که هستید، هرقدمى که بر مى دارید درآن رضایت خدا باشد
 
پس شما از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى نکنید و از شما جوانان عزیز مى‌خواهم که به جبهه‌ها روى بیاورید و براى اسلام عزیز کار کنید و براى خدا به سوى جبهه‌ها حرکت کنید و در هر جا که هستید، هرقدمى که بر مى‌دارید درآن رضایت خدا باشد و وقتى که در راه خدا به سوى جبهه‌ها مى‌آید سعى کنید دچار وسوسه شیطان نشوید و عملى انجام ندهید که رضایت خدا در آن نباشد.
 
برادران با افراد ناباب دوست و همنشین نشوید و اگر در شهرخود هم هستید به سوى مسجد و جلسات عمومى که براى خدا تشکیل مى شود و رضایت خدا در آن هست بروید. از مادر و پدرم مى‌خواهم که بعد از شهادت من صبورى پیش گیرند و بگویند همانا همه ما از خدا آمده ایم و به سوى خدا خواهیم رفت و جان دادن در راه خدا بى تابى ندارد. (الذین اذا اصابتهم مصیبته قالوا انا لله و انا الیه راجعون) آنانکه هر گاه پیشامدى به ایشان رسد گویند ما ازخدایم و بسوى او خواهیم رفت.  
 
از شما مى‌خواهم که فقط براى اسلام عزیز کار کنید و احکام و مسائل اسلام را یاد بگیرید و از برادرم مى‌خواهم که بعد از من در جبهه حق علیه باطل شرکت کند و هر قدمى که بر مى دارد فقط براى رضاى خدا باشد.   
            
در آخر وصیت‌نامه‌ام از تمام جامعه شهیدپرور اردکان و شریف‌آباد حلال بودى مى طلبم.
 
والسلام.
 
به امید پیروزى اسلام بر کفر صدامى عباس مروتى
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار