اجرای تعزیه سیار «کاروان خورشید» به مناسبت اربعین حسینی در ساری + تصاویر

به مناسبت اربعین حسینی گروهی از تعزیه‌گردانان ساری به صورت خودرویی از حسینیه عاشقان کربلا به سمت حرم شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حرکت کردند و به اجرای گوشه‌هایی از چند مجلس پرداختند.
کد خبر: ۴۲۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ - 09October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت اربعین شهادت امام حسین علیه السلام گروهی از تعزیه‌گردانان ساری به اجرای گوشه‌هایی از چند مجلس بر روی تریلی سیار پرداختند.

گفتنی است، این برنامه که با همکاری حوزه هنری مازندران و هیات قمر بنی‌هاشم ساری صورت گرفت با استقبال علاقمندان و خودرو سواران و همراهی آنان مواجه شد.

کاروان خورشید که از حسینیه عاشقان کربلا، میدان امام (ره) حرکت خود را آغاز کرد پس از گذر از میادین ساعت، شهدا و هلال احمر، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به برنامه خود پایان داد.

«مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران در حاشیه این رویداد فرهنگی هنری ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع کرونا که جریان پیاده‌روی اربعین امسال را تعطیل ساخت، همچنین در ادامه رویکرد اجرای هنر در اماکن عمومی، بر آن شدیم تا از طریق تعزیه سیاری با عنوان کاروان خورشید مهمان مردم سوگوار مرکز مازندران باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار