با صدور پیام‌های جداگانه صورت گرفت؛

تبریک سردار «بهمن کارگر» به مدیران جدید صدا و سیما

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌های جداگانه انتصاب مدیران جدید سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 10October 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی انتصابات جدید در سازمان صدا و سیما، با صدور پیام‌های جداگانه، به مدیران جدید این سازمان تبریک گفت.

متن پیام‌های مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حمید شاه آبادی
معاون محترم سیمای سازمان صدا و سیما

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته آن برادر متعهد و تلاشگر به عنوان معاون سیما را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
موفقیت، سربلندی و سرافرازی جنابعالی و تمامی مدیران و دست اندرکاران سیما در اجرای ماموریت‌های حساس رسانه ملی و همچنین واکاوی و تبیین رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که موجبات سرافرازی و سربلندی ایران عزیز را فراهم آوردند، در پرتوی عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد متعال را خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

***

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند و آزاده سرافراز جناب آقای علی بخشی‌زاده
معاون محترم صدای سازمان صدا و سیما

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته آن برادر متعهد و انقلابی به عنوان معاون صدا را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
موفقیت، سربلندی و سرافرازی جنابعالی و تمامی مدیران و دست اندرکاران رادیو در اجرای ماموریت‌های حساس رسانه ملی و همچنین واکاوی و تبیین رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که موجبات سرافرازی و سربلندی ایران عزیز را فراهم آوردند، در پرتوی عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد متعال را خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

***

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا نوری
معاون محترم فضای مجازی سازمان صدا و سیما

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته آن برادر متعهد، مجرب و متخصص به عنوان معاون فضای مجازی را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
موفقیت، سربلندی و سرافرازی جنابعالی و تمامی مدیران و دست اندرکاران فضای مجازی در اجرای ماموریت‌های حساس رسانه ملی و همچنین واکاوی و تبیین رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که موجبات سرافرازی و سربلندی ایران عزیز را فراهم آوردند، در پرتوی عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد متعال را خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها