نماینده آستارا در مجلس دهم:

مسأله قره‌باغ بهانه‌ای است تا حامیان تروریست‌ها، آنها را به منطقه بفرستند

ولی داداشی گفت: مسأله قره‌باغ بهانه‌ای است تا حامیان تروریست‌ها، آنها را به این منطقه بفرستند و ناامنی دیگری را در منطقه ایجاد کنند که این مسأله از نظر ما محکوم است.
کد خبر: ۴۲۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 10October 2020

مسأله قره‌باغ بهانه‌ای است تا حامیان تروریست‌ها، آنها را به منطقه بفرستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ولی داداشی نماینده آستارا در مجلس دهم در گفت‌وگویی اظهار داشت: موضوع قره‌یاغ راه حل نظامی ندارد و ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای حل اختلافاتشان در باره این منقطه باید پای میز مذاکره حاضر شوند.

وی افزود: قره باغ به لحاظ تاریخی بخشی از خاک آذربایجان است و ارمنستان نیز باید این حق آذربایجان را بپذیرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم گفت: جنگ و راه حل نظامی به نفع هیچ یک از دو طرف درگیر در جنگ در ماجرای قره‌باغ نیست و تنها بدخواهان ملل منطقه از این مسأله سود می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: ما یقین داریم پشت پرده درگیری‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و البته آنها نیز باید بدانند که ما بر اقدامات آنها اشراف اطلاعاتی کامل داریم.

نماینده آستارا در مجلس دهم افزود: مسأله قره باغ بهانه‌ای است تا حامیان تروریست‌ها آنها را به این منطقه بفرستند و ناامنی دیگری را در منطقه ایجاد کنند که این مسأله از نظر ما محکوم و غیرقابل توجیه و غیرقابل قبول است.

منبع: فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 341

نظر شما
پربیننده ها