با حضور رییس بنیاد شهید و رییس دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛

بررسی موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 10October 2020

بررسی موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و «محمدمهدی طهرانچی» رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست که در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی در آن حضور داشتند، موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران تأکید شد.

در این دیدار همچنین ضمن تأکید بر توافقات و مصوبات قبلی، نحوه تعامل آموزشی و شهریه دانشجویی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

خاطرنشان می‌شود؛ سامانه یک‌پارچه آموزشیار در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده که یکی از مصوبات نشست مرداد 95 ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه بوده است.

این درحالی است که در حال حاضر، بالغ بر 48 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار