چهل‌سالگی سرو/ شهید «خسروی»:

با حضور در صحنه به اسلام عزت دهید

شهید «محمدرضا دیبندخسروی» اردیبهشت ۱۳۴۳ در شهر زارچ از توابع شهرستان یزد به دنیا آمد و مهر ۱۳۶۲ بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید. او در وصیت نامه خود چنین می‌نویسد: «همسنگرانم را به صبر و مقاومت و ایثار سفارش می‌کنم».
کد خبر: ۴۲۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ - 10October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «محمدرضا دیبندخسروی» در ۸ اردیبهشت ۱۳۴۳ در شهر زارچ از توابع شهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار و امدادگر راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام در ۲۸ مهر ۱۳۶۲ با انفجار مین و اصابت ترکش به به شهادت رسید.

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حمد و سپاس خداوند متعال که توفیق عطا نمود که در این میدان مبارزه قدم بردارم و سلام بر پیامبر (ص) و دوازده جانشینان بر حق او و سلام بر مهدی و بر نائب بر حقش خمینی عزیز چند سطری به عنوان وصیتنامه مینویسم.

چون هر فردی لازم است قبل از مرگ وصتی بنویسد من عامی نیز تصمیم گرفتم که این عمل را انجام داده تا انشاالله خداوند از من راضی باشداز عموم مردم میخواهم که پیرو امام خمینی باشد و در خط او حرکت کنند و با هر خط و با هر گروهی که مخالف خط امام هستند مخالفت و رزند و فرمان او را (خمینی عزیز) را با دل و جان بپذیرند و در وجود این مرد شریف این الگوی تقوا و یک نمونه انسان کامل بیشتر دقت کنید و قدر او را بدانید. امیدوارم خداوند عمر با برکت او را تا ظهور حضرت مهدی برای ما حفظ کند.

همسنگرانم را به صبر و مقاومت و ایثار و از همه مهمتر اخلاص سفارش میکنم امت اسلامی را به تقوا سفارش میکنم  و از آنان میخواهم که با حضور در صحنه به اسلام عزت دهند تا ان‌شاالله در روز قیامت سر افراز باشند.‌ای کسانیکه هنوز احساس مسئولیت نمی‌کنید و نسبت به کلام امام امت که فرمودند تا آن موقعی که جبهه به افراد نیاز دارد بر همه و اجب است که به جبهه بروند بی اعتنایی میکنید چگونه می‌توانید جواب خون‌های شهدا را بدهید چگونه جواب معلولین را خواهید داد چگونه در قیامت جواب حسین و اصحاب حسین را می‌توانید بدهید.

از خدا بترسید و عزت اسلام و مسلمین را حفظ کنید مجالس دعا و عزاداری را بر خود لازم بدانید در نماز جمعه‌ها حضور فعال داشته باشید‌ای ملت بدانید که اگر خدای ناکرده سستی به خرج دهید و این اسلامی که تازه در ایران حیاتی دیگرگرفته است ضربه بخورد تا قرن‌ها خدای ناکرده امت اسلام نخواهد توانست سر بلند کند و این عزتی که برای مسلمین و اسلام که با ایثار خون هزاران هزار بدست آمده از دست شما خدای نخواسته خواهد رفت.

با حضور در صحنه به اسلام عزت دهید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار