خواهر شهید «موسوی‌نسب» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

منتظر من نباشید...

«سیده‌نیره موسوی‌نسب» گفت: شهید میرعلی علاقه ای به بازگشت پیکرش نداشت، می‌گفت: منتشر من نباشید... دوست داشت همچون پیکر پاک حضرت فاطمه زهرا گمنام باشد که به آرزویش هم رسید.
کد خبر: ۴۲۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 10October 2020

منتظر من نباشید...«سیده‌نیره موسوی‌نسب» خواهر شهید «میرعلی موسوی‌نسب» از شهدای شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری در رابطه با برادر شهیدش می‌گوید: سالها پدر و مادرم چشم انتظار بازگشت پیکر شهید ماندند و امروز در جمع ما نیستند، اما هنوز با در دست داشتن قاب عکس برادرم تا شلمچه و چذابه برای یافتن نشانی از او می‌روم.

خواهر این شهید از خاطرات برادرش می‌گوید: شهید میرعلی علاقه زیادی به گل نرگس داشت و همیشه از ما درخواست می‌کرد که به جوانانی که در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به جبهه اعزام شوند به آنان گل نرگس هدیه بدهیم و در آخر اگر شاخه گلی ماند به او بدهیم.

منتظر من نباشید...

وی ادامه داد: شهید میرعلی علاقه ای به بازگشت پیکرش نداشت، می‌گفت: منتشر من نباشید... دوست داشت همچون پیکر پاک حضرت فاطمه زهرا گمنام باشد که به آرزویش هم رسید.

این خواهر شهید افزود: من امروز بعد از 54 سال همچنان راه برادرم را ادامه می‌دهم 54 سال هر کجا می‌روم راه حضرت زینب و شهدا را الگوی خود قرار می‌دهم.

خواهر شهید موسوی‌نسب گفت: خواهش من از جوانان این است که قدر شهدا را بدانند و ادامه دهنده راهشان باشند.

شهید «میرعلی موسوی نسب» فرزند «سیدعلی» ششم اردیبهشت 1341 در روستای اطرب نکا به دنیا آمد و در یکم اسفند 1360 در تنگه چذابه به شهادت رسید تا خانواده‌اش همچنان چشم انتظار آمدنش باشند.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید آمده است: به شما عزیزان توصیه می‌کنم که مطیع امر رهبر باشید و از روحانیون متعهد پیروی کنید. در دفاع از میهن از هیچ چیز دریغ نکنید، چرا که دفاع از میهن دفاع از ناموس است و مرگ باعزت بهتر اززندگی با ذلت است.

نماز اول وقت را فراموش نکرده ودر انجام فرائض دینی کوشا باشید. از خواهرانم می‌خواهم که در حفظ حجاب خود نهایت کوشش را داشته باشند که حجاب آنان کوبنده‌تر از خون شهیدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار