طی شش‌ ماه نخست امسال صورت گرفت؛

۱۳ هزار خدمت خیریه «امدادگران عاشورا» به بیماران صعب‌العلاج

دفتر مرکزی خیریه «امدادگران عاشورا» در شش‌ ماه نخست سال جاری، مجموعاً ۱۳ هزار خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، خاص و صعب‌العلاج، ارائه کرده است.
کد خبر: ۴۲۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۰ - 11October 2020

ارائه بیش از  ۱۳ هزار خدمت به بیماران صعب‌العلاج توسط خیریه «امدادگران عاشورا»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، خیریه «امدادگران عاشورا» یک موسسه حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج است که به همت رزمندگان بهداری رزمی دوران دفاع مقدس اعم از مدیران، پزشکان، کادر هیئت‌ علمی، پرستاران و امدادگران در سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) تشکیل شده است.

توجه این خیریه، رسیدگی و کمک به بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌‌العلاج است که از پرهزینه‌‌ترین بیماری‌‌ها بوده و معمولاً درمان طولانی مدتی را به خانواده‌ها تحمیل می‌‌کند.

دفتر مرکزی خیریه «امدادگران عاشورا» در شش‌ماه نخست سال جاری، بیش از سه هزار نفر مراجعه داشته که این رقم تحت تاثیر بیماری کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش داشته است؛ همچنین مجموعاً ۱۳ هزار خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، بیماران خاص و صعب‌العلاج، در این مدت ارائه شده است.

دفتر مرکزی خیریه «امدادگران عاشورا» در تهران، مفتخر است که در این مدت، ۲۴۰ مورد ویزیت تخصصی و فوق تخصصی، نزدیک به دو هزار مورد کمک‌هزینه تهیه داروهای تخصصی بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج را به مددجویان ارائه کند.

از تعداد سه هزار پرونده در این شش‌ماه، دو هزار و ۱۹۰ مورد از پرونده‌ها مربوط به مراجعین قبلی بوده است و ۵۳۵ مورد تشکیل پرونده انجام شده است که در بین این سه هزار پرونده، دو هزار ۲۰۰ مورد آن مربوط به بیماران مبتلا به سرطان، ۲۵۰ مورد متعلق به بیماران خاص و ۲۳۰ مورد مربوط به بیماران صعب‌العلاج است.

خیریه «امدادگران عاشورا» در زمینه خدمات پاراکلینیکی همچون رادیوتراپی و صدور چک به منظور ارائه این خدمات، فعال بوده است که جمعاً در شش‌ماه نخست امسال یعنی ۱۸۰ روز ابتدایی سال، تعداد این موارد ۱۲۰ مورد بوده است.

از دیگر خدمات موسسه خیریه امدادگران عاشورا در این مدت، می‌توان به طرح بزرگ پویش‌یاری مومنانه عاشوراییان به‌منظور توزیع ارزاق ماه مبارک رمضان و عید غدیر خم در بین خانواده‌های مددجویان اشاره کرد. در این پویش ۱۲ هزار و ۵۰۰ کارت خرید و ۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته ارزاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به مددجویان سراسر کشور اهدا شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار