جعفری در نشست هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش محوری در عرصه دفاع مقدس پیدا کرده است

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به ظرفیت‌های فوق العاده موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: موزه نقش محوری را در حوزه فعالیت‌های اجرایی دفاع مقدس پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۲۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ - 10October 2020

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شصت و پنجمین نشست هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که به ریاست سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز اگر توفیق و موفقیتی حاصل شده است، به واسطه حمایت‌ها و راهبری‌های ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده است که ما را در این عرصه حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فوق العاده است، افزود: انتظار می‌رود که ما بتوانیم نقش خود را به عنوان یک نهاد ارزشی و فرهنگی با مجموعه عظیم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبیین کنیم تا گام‌های بلندتر و موثرتری در این حوزه برداشته شود.

جعفری با تاکید بر اینکه حوزه دفاع مقدس مهم و گسترده است، افزود: با هدایت‌های مجموعه هیئت مدیره و هیئت امنای محترم فعالیت‌های موثری صورت گرفته است و ما توانسته‌ایم راه را پیدا کنیم و تکلیفمان را تا افق سال ۱۴۰۴ کاملاً مشخص کنیم.

 وی گفت: مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو سال است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عمل می‌کند؛ خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده امروز این مجموعه از برنامه‌های مورد نظر نیز پیشی گرفته و جلوتر است و همچنین با تعاملاتی که برقرار شده توانسته ایم بر مشکلات فائق آییم.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: امروز ما در یک مسیری همواره حرکت می‌کنیم و ارتباطمان با شهرداری نیز مطلوب است و مطابق با مقررات و تفاهم نامه‌ها کار را پیش می‌بریم.

وی افزود: موزه دفاع مقدس امروز به‌حمدالله توانسته است محوریت فعالیت‌های اجرایی را در حوزه دفاع مقدس پیدا کند و تقریباً همه فعالیت‌های موزه انقلاب و دفاع مقدس در این مجموعه تجمیع شده است و آن ماموریتی که ما به‌دنبال آن بودیم که همان محوریت در حوزه دفاع مقدس می باشد را دست یافته‌ایم.

جعفری گفت: برای سه سال آینده با رویکرد کیفی‌سازی برنامه‌های ویژه‌ای را در این رابطه مد نظر قرار داده‌ایم که در بر پایه آن بر توسعه تجهیز و ارتقاء این مجموعه نیز تلاش می‌شود؛ از اینرو تمام فعالیت‌ها تابع چارچوب و ضوابط و قرارداد شده است که در این خصوص کار مشاوره و طراحی توسعه فضای بیرونی، توسعه تالار‌ها و ایجاد موزه‌ها انجام شده است و تا پایان سال افق‌های توسعه ۱۰ سال آینده مبتنی بر یک رویکرد تخصصی و مهندسی شده، کاملاً به دست می‌آید.

در پایان این نشست «علی‌اصغر جعفری» طی حکمی از سوی سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به‌عنوان معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب، و همچنین به مدت سه‌ سال در سمت مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ابقا شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار