در پی درگذشت والدین سه تن از شهدای یزد؛

سرهنگ «منصور زارع» پیام تسلیت صادر کرد

در پی درگذشت والدین شهیدان «مهدی ابوطالبی»، سردار «حسین دهستانی» و «محمدرضا زارع زاده» سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ - 10October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در پی درگذشت والدین شهیدان «مهدی ابوطالبی»، سردار «حسین دهستانی» و «محمدرضا زارع زاده» سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه مرحومه حاجیه «بی‌بی زهرا زارع» والده گرانقدر سردار شهید «حسین دهستانی»، حاج «حبیب زارع‌زاده» پدر طلبه شهید «محمدرضا زارع‌زاده» و همچنین «محمد ابوطالبی نصرآبادی» پدر شهید «مهدی ابوطالبی نصر آبادی» از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

نام والدین مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکار شهیدشان عجین شده است، در حافظه تاریخی یزد ماندگار و اهتمام مردم ولایت مدار به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آنان سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدشان و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها