مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

ایجاد شورای ممیزی کتب دفاع مقدس در استان‌ها امری ضروری‌ است

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی گفت: ایجاد شورای ممیزی کتب و سایر آثار مقاومت و دفاع مقدس در استان‌ها امری ضروری است.
کد خبر: ۴۲۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 10October 2020

ایجاد شورای ممیزی کتب دفاع مقدس در استان‌ها  امری ضروری‌ است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه شورای نظارت بر تالیف و نشر این اداره کل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش برای جلوگیری از تحریف واقعیات دفاع مقدس، اظهار داشت: ایجاد شورای ممیزی کتب و سایر آثار مقاومت و دفاع مقدس در استان‌ها امری ضروری‌ است.

وی با تاکید بر وحدت رویه و همگرایی بین دستگاه‌های فرهنگی و متولیان چاپ و نشر کتاب، افزود: محتوای کتب دفاع مقدس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، چراکه همین کتاب‌ها منابع تولید فیلم، مستند، تئاتر، نمایشنامه و ... خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به نقش موثر لرستانی‌ها در موفقیت‌های هشت سال دفاع مقدس افزود: در لرستان سوژه‌های ناب و ارزشمندی برای تولید کتاب‌ها و آثار دفاع مقدسی وجود دارد.

رشیدی با بیان اینکه در استان لرستان ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در حوزه نویسندگی وجود دارد، تصریح کرد: در راستای  تولید و نشر آثار دفاع مقدسی باید از ظرفیت همه نویسندگان و ناشران علاقمند به این حوزه استفاده کرد.

وی به برگزاری کارگاه‌های نویسندگی و ویراستاری در استان تاکید و متذکر شد: برای تهیه تاریخ شفاهی و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان می‌توان از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کرد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار