مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس در شیراز

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ - 11October 2020

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس که در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس به میزبانی شهر شیراز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدعوین برگزار خواهد شد.

کوشکی با بیان اینکه در سومین جشنواره ملی فانوس هنرمندان فارس خوش درخشیدند و استان فارس به مقام دومی این جشنواره دست یافت گفت: با کسب این رتبه فارس به عنوان میزبان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فانوس انتخاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: این جشنواره در موضوعات رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی الگو‌ها و اسوه‌ها‌ی علمی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان، جوانان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، استکبار‌ستیزی و مقاومت اسلامی مخاطب شناسی و آگاه‌سازی در حوزه آثار دفاع مقدس، ارزش هنر معنوی و دینی از منظر فیلم و تئاتر ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت را شامل می‌شد.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی نیز در حوزه های هنرهای نمایشی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی‌، نمایش نامه، موسیقی وسرود، تحقیق و پژوهش، هنرهای تجسمی و سنتی، آثار رادیویی، فیلم و بخش آزاد را شامل می‌شد که علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

کوشکی متذکر شد: در اختتامیه این جشنواره مسئولان ارشد استانی و همچنین تعدادی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور خواهند داشت و تمامی استان‌های کشور نیز این جشنواره را به صورت ارتباط تصویری دنبال خواهند کرد و در این جشنواره شرکت می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس بیان داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز یکشنبه 11 آبان از ساعت 15 در سالن شهید رکنی صداوسیمای مرکز فارس برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار