چهل‌سالگی سرو/ شهید «میررمضان اکبری کانی»؛

امام خمینی (ره) و روحانیت مبارزه را در زندگی خود الگو قرار دهید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «میررمضان اکبری کانی» آمده است: هیچوقت دست از رهبر کبیر انقلاب خمینی و روحانیت مبارزه برنداشته و آنها را در زندگی خود الگو قرار دهید.
کد خبر: ۴۲۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 11October 2020

امام خمینی (ره) و روحانیت مبارزه را در زندگی خود الگو قرار دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «میررمضان اکبری کانی» از شهدای بابل وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «میررمضان اکبری کانی» فرزند «سیدخلاق» بیستم مرداد 1343 در بابل به دنیا آمد و در بیستم مهر 1365 در فاو به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم و بسم الله القاسم الجبارین

انالله و انا الیه راجعون

و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتاً بل احیاء ولکن لاتشعرون

قرآن کریم به آنهائیکه در راه خدا کشته می‌شوند نگوئید مردگانند بلکه زندگانند ولی شما در نمی‌یابید همه شما و ما در راه اسلام باید فدا شویم «امام خمینی»

خدایا یا صورت حضرت مهدی موعود را به من نشان بده و یا شهادت را نصیب من کن از سخنان مجاهد دانا و عارف بی‌ریا و پرخروش (از سخنان شهید علی‌اکبری)

و با درود سلام بر شهیدان اسلام حسین بن علی (ع) و شهید مظلوم حضرت آیت الله دکتر بهشتی و شهید مظلوم علی اکبری و عارف دانا و با درود سلام بر رزم جویان اسلام و بیدارگران و دلیران و جانبازان روح الله و معلولین و مجروحین انقلاب اسلامی و سلام بر امام زمان و مهدی موعود (عج) منجی عالم بشریت و با التماس دعا برای طولانی تر شدن عمر امام عزیز و نزدیک شدن فرج آقا امام زمان.

 ای خدای مهربان! تو ندای ادعونی استجب لکم مرا اجابت کن. ای آنکه از همه بی‌نیازی و همه به تو نیازمند! تو خودت بر ما رحمت‌آور. ای رب العرش! ای مشعوق من! وای مولا! مرا در شناختن خود یاری کن تا تو را بهتر بشناسم و آنچه انجام می‌دهم برای رضای تو باشد. ای خداوند کریم! این بنده حقیر و مسکین و ذلیل چه داند که بگوید آفریننده و داننده تو هستی و هر چیزی را که خود دانی به ما بندگان عنایت کن. ای خدای مهربان! بنده حقیر و دل شکسته و آمرزش طلب، امروز بیش از هر روز دیگر محتاج رحمت‌های بیکران توست پس رحمت خود را به جان من فزونی بدار.

ای صاحب عرش! گناه من بزرگ است ولی تو از آن بزرگتری و چشم من دیدش وسیع است ولی دید تو عالم گیرتر است پس مرا به آن راه هدایت کن که مورد پسند تو باشد نه بنده حقیر مسکین. ای مولای! ای سرور من! ترا سپاس می‌گویم که مرا جان دادی از نیستی به هستی آوردی و از گمراهی به راه راست هدایت و از تاریکی به روشنائی و از ذلت به سعادت و رستگاری هدایت فرمودی.

ای خداوند منان! تو به من آن چنان نیرو ده که فقط در مقابل خودت سر تعظیم فرود آورم. به من آن قدرت را بده که با برادران و خواهران مؤمن خود رفتاری با تواضع و خضوع و خشوع داشته باشم و سرمشق من باشد و در مقابل کفر آن چنان برخورد کنم که مورد پسند تو باشد.

ای امت حزب الله! به شما سفارش می‌کنم که اگر می‌خواهید رستگار شوید و می‌خواهید در آخرت نجات پیدا کنید از بیگانه دژ محکم اسلام یعنی ولایت فقیه روحانیت مبارز را دور کنید. در غیر این صورت در روز قیامت در آتش جهنم عذاب خواهید شد.

 خداوند متعال! تو مرا بر نفسم پیروز گردان و مرا در زمره مقربان درگاهت قرار ده. ای خداوند مهربان! از تو خواهم که به پدر و مادرم صبر جمیل و اجر عظیم و ایمانی خالص و قلبی پاک عطا فرما و آنان شادری در راه تو دریغ نکردم و جانی را که تو به عنوان امانت بمن دادی من آن را در راهت نثار خواهم کرد. راهت همیشه پر رهرو باشد. اما تو به تمام بندگانت آموختی که در برابر ظلم و ستم سکوت نکنند من هم بر حسب وظیفه سکوت نکرده‌ام و به جبهه می‌روم تا اینکه آنچه را که تو به من آموختی بتوانم انجام وظیفه کنم. امیدوارم که مورد پسند تو قرار گیرد.

ای خدا! زبانم را طوری کن جز حرف حقیقت چیز دیگری نگویم و گوشم را طوری کن که جز حق چیز دیگری را نشنوم و چشم را طوری کن که فقط آنچه حلال است را ببیند و قلبم را طوری کن که دیگران جرات راه یافتن به آن را نداشته باشند و دست و پایم را طوری کن جز در راه تو گامی دیگر و جزء برای رضای تو چیزی بر ندارد. به من صراط مستقیم و زندگی پربرکت عطا بفرما. خدایا! مرا ببخش از اینکه غیبت کردم و تعهدهایی را که با خدا بستم شکستم.

خداوندا! مرا ببخش از اینکه از مردم عیبجویی کرده و عیوب خود را فراموش نموده و سخنانی را که می‌گفتم عمل نکرده و قولی را می‌دادم عمل نکرده و یا بد عمل کردم. ای پروردگارم! تو مرا ببخش از اینکه برای مقابله با دشمنان کوتاهی کردم ای تو بر من رحمت آور و مرا ببخش از اینکه از انجام عمل صالح خودداری کردم اینکه به ضرر پدر و مادرم و یا دوستانم و بستگانم بود. خانواده‌ام و بستگانم و دوستانم! به شما سفارش می‌کنم: که من هیچوقت دست از رهبر کبیر انقلاب خمینی و روحانیت مبارزه برنداشته و آنها را در زندگی خود الگو قرار دهید. امام حسین (ع) سرور شهیدان ما جنگیدن‌مان همان راه توست و بیرون آمدن از میدان نبرد همانند تو می‌آئیم.

ای امام و روحانیت عزیز! من برای چه شما را تنها بگذارم به خدا سوگند هیچوقت از شما دور نخواهم شد و با جان خود شما را پاسداری می‌کنم تا در راه هدف شما... است کشته شوم و مانند مسلمانان صدر اسلام امام علی و امام حسین (ع) و مانند معلمان انقلاب اسلامی رجائی و باهنر و شهید مظلوم دکتر بهشتی و محمد متنظری و علی اکبری و شهدای محراب به درجه شهادت نائل گردم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها